Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Heb serieus koffie overwogen, maar a. had ik niet voldoende thermoskannen in huis en b. denk ik dat het koude koffie was geworden...

Link naar reactie

ik heb de rit opgeslagen op de TT maar kan het niet weer vinden./quote]

Heb inmiddels 17 paasritten op de pc staan maar niet een keer op de TT.

quote name='Driez' timestamp='1364654975' post='304670']

............... Henk aan rij ben ik 2e paasdag pas thuis.

Jij komt met een taal aanzetten die ik niet kan lezen

Probeer eens een GROOT LETTERBOEK voor ouderen, die wat later met computers zijn begonnen :sFun_banana2:

• Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ben ondertussen een routebeschrijving aan het maken (klotewerk!) in de meest beknopte vorm die denkbaar is (links, rechts, rechtdoor, remmen, zandpad, kuilen, flits, voorzichtig etc.). Dus niemand heeft nog een excuus om de weg niet kwijt te raken :lol:.

Als mijn printer het nog even 50 velletjes volhoudt, krijgen jullie morgen allemaal een exemplaar :)

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie

Bedenk plots dat de route vast niet van start > lunch- > diner locatie gaat, die staan inmiddels in mijn iPhone Tommy

Geen flauw idee hoe ik op mijn iPhone een Tom Tom bestand kan downladen, dus topic afgezocht naar ouderwets .PDF-je met daarop te route, nog niet gevonden.

Achter welke knalrode ZZZ (liefs meerdere) mag ik aanrijden?

Voor een newbie toch te weinig/laat voorbereid, eigenlijk geen flauw idee hoe dat met route en rijden gaat :)

Tot Morgen!!!!! #zinin

Link naar reactie

Ben ondertussen een routebeschrijving aan het maken (klotewerk!) in de meest beknopte vorm die denkbaar is (links, rechts, rechtdoor, remmen, zandpad, kuilen, flits, voorzichtig etc.). Dus niemand heeft nog een excuus om de weg niet kwijt te raken :lol:.

Als mijn printer het nog even 50 velletjes volhoudt, krijgen jullie morgen allemaal een exemplaar :)

Nou zeg per direct antwoord op mijn post, super!!!!

Bij gebrek aan bijrijder, plakband meenemen om route op de ruit te kunnen plakken!

Link naar reactie

Helaas............ door omstandigheden van allerlei aard, moet ik jammer genoeg op het laatste ogenblik verstek laten gaan. Vind het bijzonder jammer. <_< Veel plezier en een fijne Paasrit voor iedereen.

aangepast door rscl
Link naar reactie

Helaas............ door omstandigheden van allerlei aard, moet ik jammer genoeg op het laatste ogenblik verstek laten gaan. Vind het bijzonder jammer. <_< Veel plezier en een fijne Paasrit voor iedereen.

Wat jammer, had me toch een beetje verheugd op je komst ......

Link naar reactie

flesjes water liggen in de kofferbak, de paaseieren er bovenop. :lol:

We krijgen morgen toch hopelijk wel gekoeld water en geen lauw water? :blink: ;

Bovendien houd ik er ook niet van om half gesmolten chocolade te consumeren :lachen:

Ben de laatste die organisatoren van mooie ritten wil af......n.

Het gaat vooral om de saamhorigheid die binnen dit Forum heel groot is :clapping:

Rob; hartstikke bedankt alvast voor de aftrap van het nieuwe BMW ZZZ/ZZZZ 3 Seizoen :thumbs_up: :thumbs_up: :thumbs_up: :thumbs_up: THANKS

Link naar reactie

@ Annefee : Bedankt hoor, had mij ook verheugd jou terug te zien, het zal een volgende keer zijn

aangepast door rscl
Link naar reactie

Voor een newbie toch te weinig/laat voorbereid, eigenlijk geen flauw idee hoe dat met route en rijden gaat

Dat is met de meeste zo hoor, gewoon achter een ander aanrijden (en maar hopen dat ze op je wachten als jij moet stoppen voor een stoplicht) :muur:

Link naar reactie

Helaas............

Jammer Eddy, volgende keer beter.

ijskrabber en startkabels liggen klaar voor morgenvroeg (voorzorg), zometeen lekker pitten en morgen mijn eerste forumrit (r )(gl)ijden.

heb er zin an :punk:

aangepast door c(l)oot
Link naar reactie

Ben er bijna helemaal klaar voor, nog wat ruitjes krabben, sneeuwschuiven, hot choco maken, stoeltjes aan, Tommy instellen, olie mee, brilletje op, skipak & snowboots aan, bontmuts, papieren, koffie en dan ...............

Unieke en bijzondere SneeuwPaasRit 2013 en :cold: ben erbij!

Tot straks allemaal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.