Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Maurits PM gestuurd, succes en sterkte met herstel!

Frank bedankt voor je snelle betaling, ik zag alleen dat je het diner laat vallen itt je aanmelding, dus gelijk even aangepast.

TomTom bestandjes ga ik zo mee aan de gang. Heb nog 1 klein punt waar zowel TT als Sygic een probleem mee heeft, dus op de gok de route maar even iets aangepast. Hopelijk wordt het ook zonder Roger weer één grote chaos :lol:

Ik zal tevens een tekstbestandje als PDF uitdraaien vanuit Tyre, voor diegene die geen navi hebben, kunnen hem dan downloaden en op hun mobiel zetten of uitprinten. Misschien als ik nog wat tijd overhoud vanavond dat ik toch een uitgetypte routebeschrijving maak, maar reken er niet op. Hectische week hier.

C(l)oot: Guido heeft Sygic, dus die kan z'n mobiel laten meelopen. Op een TT25 werken de itn-files idd niet. Zorg jij voor een 12V aansluitpunt? :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

En hier zijn de navigatiebestandjes, inclusief een klein Paaskadootje voor de Androidbezitters...

TomTom:

Paasrit2013TomTom.zip

Garmin:

Paasrit2013Garmin.zip

Sygic:

Paasrit2013Sygic.zip

En de "Easteregg" voor Androidbezitters (rechtstreeks te downloaden naar je mobiel):

Sygicfull

Opmerking mbt Sygic:

Vergeet niet de kaarten voor Nederland EN Duitsland te downloaden, anders werken de routefiles niet.

Plaats de routefiles in de map Aura/Res/itinerary en laad ze in dmv Route > Opgeslagen routes

Ik durf even niet te garanderen dat de Garminfiles werken, aangezien ik geen Garmin bezit. Wellicht kan iemand ze voor mij checken en mailen als ze niet goed blijken te zijn?

Voor de rest geldt wederom ook dit jaar weer: het gebruik van de routebestanden is op eigen risico en de maker kan niet aansprakelijk worden gesteld voor welke vorm van chaos dan ook :rolleyes:.

En aangezien ik Roger dit jaar niet kan foppen met een ander bestandje dan de rest, kan het zo maar zijn dat ik tussendoor wat verschillende versies upload naar mijn server :hypocritesmiley:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Zo......de routes in de GPS geladen (de Garmin-routes werken Rob. Super !!! Bedankt!!!)

De Z3 is gepoetst (vandaag in de sneeuw), hotel is geboekt, morgen via de toeristische route (via de Veluwe en "The Gallery" in Brummen) naar Zutphen, "night at the town" en dan op zondag de meeting/rit. Ik heb er zin in !!!

Link naar reactie

het gebruik van de routebestanden is op eigen risico en de maker kan niet aansprakelijk worden gesteld voor welke vorm van chaos dan ook :rolleyes:.

kan het zo maar zijn dat ik tussendoor wat verschillende versies upload naar mijn server :hypocritesmiley:

Echt een verslavende hobby toch :kopfkratz: hoe breng ik ze allemaal op een dwaalspoor :hypocritesmiley:

:thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

De paashaas komt morgen op de slee, geleend van ene Claus...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Wie zegt dat ik het over mijzelf heb? Heb net wat wortels buiten gelegd en d'r kwam een haas op een slee met rendieren voorbij...

Link naar reactie

Ik zal tevens een tekstbestandje als PDF uitdraaien vanuit Tyre, voor diegene die geen navi hebben, kunnen hem dan downloaden en op hun mobiel zetten of uitprinten.

Rob, kan het zijn dat ik dit bestandje voor mijn Falkplan Navigatie nog nergens kan vinden

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.