Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Kan vast wel een biertje regelen :lol: (komt goed)

Betaling ontvangen, pas het aan. Tot zondag!

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Heb ik helaas niet ;-)

Dat ik het risico niet zou durven nemen. Levensgevaarlijk. <_<

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
  • Administrator

Ik gooi de zomersloffen er vrijdagavond weer onder denk ik. Dan krijg ik het gevoel dat de zomer er weer aankomt...

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ook niet, maar ik maak ff snel tijd, half uurtje werk. Gaat wel te koste van een papieren routebeschrijving. Die komt er namelijk definitief niet :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Zeg Rob, zet jij Monieke er zelf bij of doe ik dat? ;)

Durft ze wel weer mee? Heeft ze het vertrouwen in de mensheid / het forum niet verloren sinds de vorige ervaring met een figuur die haar voeten fotografeerde?

Link naar reactie
  • Administrator

Die flapdrol heeft zich naar mijn weten niet opgegeven deze keer, of het moet onder een pseudoniem zijn...

• Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Geen tijd meer voor, ik neem wel een viltstift mee, kan iedereen het in koeieletters op z'n voorhoofd schrijven :clown:

Iedereen heeft inmiddels netjes betaald :thumbup: op ene Frank met z'n Z4 na... (kent iemand deze persoon?)

Mochten er nog mensen wakker worden uit hun winterslaap en lastminute mee willen... Graag uiterlijk vrijdag even een belletje naar nul zes een negen twee zes vier een twee vier (Geldt niet voor Ruud & Joost, daar weet ik van)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Durft ze wel weer mee?

Wel nadat ik haar heb bijgepraat ten aanzien van mijn kennis van middeleeuwse martelpraktijken ...

(vanaf 0:27)

:ph34r::TFR11C0::sFun_whistle:

Link naar reactie
  • Administrator

Iedereen heeft inmiddels netjes betaald :thumbup: op ene Frank met z'n Z4 na... (kent iemand deze persoon?)

Nee, maar zijn laatste activiteit was 25 feb. Anders stuur hem een mailtje frankhassink(at)home(punt)nl

Misschien is hij zijn inlogcode vergeten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.