Ga naar inhoud

Rooster in voorbumper zzz 1996

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedoel je dat gaasmotief? Of de lamellen...er zijn 2 verschillende varianten... Kan gewoon bij de dealer besteld worden.

Laat maar weten, dan stuur ik het artikelnummer even door!

Ik heb zelf de lamellen...mocht je deze nodig hebben, dan kun je deze overnemen.

Ben namelijk van plan er gaas in te hangen (afkomstig van de 3.0) :punk:

Rooster met gaas:

550742_10151276395241412_380198297_n.jpg

Rooster met lamellen:

Z3CFRONT_02.jpgZ3CFRONT_02.jpg

Link naar reactie

oke das jammer.. nummer 9 op de tekening die heb ik nu maar dat is een dichte zwarte plaat met 1 horizontale lamel en die lamellen die jij hebt is open. ik had graag een open rooster gehad. ik ga nog wel even verder speuren... maar bedankt iig voor de moeite!!

Aangestoken door dit topic ben ik van plan deze gril ook te monteren. Daarom maar eens met mijn VIN nummer op Realoem gezocht en vond het volgende artikelnummer: 51118398160

Bij de omschrijving staat: voor uitvoering met airco. Ik kan me niet voorstellen, dat deze "grill" dan een dichte plaat zou zijn. Als dat zo zou zijn, dan krijgt mijn airco het in de zomer wel heel erg moeilijk. Of zie ik dat verkeerd? Ga morgen maar eens bij de dealer langs.

Voor de kosten hoef je het niet te laten, volgens Teile-Online kost dat ding ongeveer € 18,00. Bij de dealer mogelijk een paar euro meer.

Link naar reactie

Mogelijk heb je helemaal gelijk. Maar zoals ik al zei, ga ik morgen even naar de dealer. Die zullen ook wel niet weten of dit rooster voor een airco uitvoering open is of dicht. Maar wie weet. Ik ga 'm sowieso bestellen als de prijs ongeveer is, zoals ik denk. Levertijd is meestal heel kort, mogelijk begin volgende week. Ik laat hier dan wel - met een foto'tje - even weten hoe het ding er echt uitziet.

Link naar reactie

Bij de omschrijving staat: voor uitvoering met airco. Ik kan me niet voorstellen, dat deze "grill" dan een dichte plaat zou zijn. Als dat zo zou zijn, dan krijgt mijn airco het in de zomer wel heel erg moeilijk.

Open inlaat standaard op mijn 2002 1.9 met airco

imag0044800px.jpg

Groeten

Ad

Link naar reactie

Besteld bij de dealer. Nog geen € 18,00. Mogelijk zijn er nog 2 schroeven nodig, maar dat wist de magazijnman niet. De veerringen, die op de Realoem tekening staan maar mee besteld (verpakking 25 stuks!! Dus houd ik er 23 over, als ze al nodig zijn. Voor de liefhebbers!) Overigens was hij er bijna van overtuigd, dat dit een open model is, vanwege de airco. Ben benieuwd of dit echt zo is, maar dat zie ik volgende week wel. Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie

Heb je meer geluk dan ik. Afgelopen zaterdag besteld, maar nog steeds niet afgeleverd :nasty:.

IK hoop niet dat jij de laatste hebt kunnen bemachtigen :sHa_biggrin: .

Maar goed te weten dat het in ieder geval een open rooster is. Dan hoef ik geen foto meer op dit topic te plaatsen, zoals ik beloofde

Link naar reactie

Als ik bv maandag voor 14.00 uur iets bestel bij de dealer dan is het er de volgende ochtend. Ik hoef ook niet vooruit te betalen ik geef de bestelling gewoon telefonisch op......gaat super!!

weet iemand misschien of er speciaal tooltje of iets bestaat om die veerringen erop te krijgen....dat gaat namelijk met de hand vrij lastig ( lees: gewoon niet ) :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in