Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

Als je dat zo ziet met die rallywagens: dappere kerel is onze Navigator toch he! :ok: om vrijwillig naast een rallyrijder te gaan zitten :blink:

Link naar reactie
Als je dat zo ziet met die rallywagens: dappere kerel is onze Navigator toch he! :ok: om vrijwillig naast een rallyrijder te gaan zitten :blink:

Ik dacht ook dat Rally rijden veiliger was maar als je dit toch ziet.....

Link naar reactie
Ik dacht ook dat Rally rijden veiliger was maar als je dit toch ziet.....

Het publiek staat wat minder OP de weg tegenwoordig. In de group B tijden sprongen ze echt net voor de auto's aan de kant (of net niet? :blink: ).

Check dit filmpje maar eens op op 1 minuut 50:

:ok:

En het perspectief van de rijder en Navigator op 3:25. Insane :wave:

Link naar reactie
Als je dat zo ziet met die rallywagens: dappere kerel is onze Navigator toch he! :ok: om vrijwillig naast een rallyrijder te gaan zitten :blink:

En toch zou ik het graag eens meemaken... Ik blijf erbij dat rallyrijders de betere stuurders zijn van alle racepiloten...

Link naar reactie
Je bent gewaarschuwd: ik heb echt zitten janken van de lach!!!

vrouwen achter het stuur

Hiervan mogen ze er toch terplekke enkelen van neerknallen wat mij betreft... Zo hopeloos dat het fake lijkt... :schater:

Link naar reactie

Voor jou zou het dan wel zoiets zijn he Yangkie: (kleine modificatie) :schater: :ok:

Marketing bla bla

Omdat je jong bent

Omdat je succesvol bent

Omdat je het verdient

Omdat je een lutser bent

ETc. etc.

:sadder:

Link naar reactie
Voor jou zou het dan wel zoiets zijn he Yangkie: (kleine modificatie) :schater: :ok:

:sadder:

Haha,

Kijk dit is betere reclame:

Ik moet wel zeggen dat die achterspoiler er niet uitziet. Het lijkt wel een Ikea boekenplank.

Link naar reactie
Ik moet wel zeggen dat die achterspoiler er niet uitziet. Het lijkt wel een Ikea boekenplank.

En de frontwing doet al niet veel beter... Hoewel ik toch vind dat de wagens weer iets meer weg hebben van de modellen uit de jaren '80... En dat kan ik wel appreciëren :sadder:

78384307ia9.jpg

f12qt4.jpg

Link naar reactie
Als je dat zo ziet met die rallywagens: dappere kerel is onze Navigator toch he! ;) om vrijwillig naast een rallyrijder te gaan zitten :sadder:

Ik stap ook niet zomaar in bij iedereen hé...

Na het ophouden van ons BMW team, kreeg ik een aanbod om met een kerel mee te rijden met een Ascona.

Bedoeling was om 2 rally's te rijden "op proef" en dan over te stappen naar een Mitsu Evo 6 (toen in 2005 topmateriaal).

Heb de boot maar afgehouden en zijn eerste rally met de Mitsu werd meteen zijn laatste... Wagen total loss en ik vermoed dat ie nog aan't betalen is aan de verhuurder. :ok:

Trouwens, als navigator moet je baas zijn in de wagen, als je merkt dat je piloot niet luistert naar je aanwijzingen en fouten begint te maken, moet je ermee kappen. :ok:

Het fimpje met die Porsche rijder op de snelweg hierboven : daar zou ik zeker niet instappen...

Link naar reactie
Het publiek staat wat minder OP de weg tegenwoordig. In de group B tijden sprongen ze echt net voor de auto's aan de kant (of net niet? :sadder: ).

Heb me in die tijd vaak geergerd aan het publiek. Wij verkozen meestal plekjes hogerop en minder bevolkt van waaruit je de wagens gedurende een aantal bochten zag; Veel leuker en je kon goed zien wie er snel reed en wie niet...

Maar dat er toen niet meer doden gevallen zijn, kan er bij mij ook niet in. :ok:

En voor wat betreft piloot en co-piloot : je hebt ong. 500pk en je komt 4-wiel driftend een bocht in. Je herkenningspunten zijn weg (er wordt verkend als er geen publiek is) en je moet maar zien om door die mensenzee uit te komen. ;)

BTW : ik kan je nog een paar dossiers vertellen van Belgische rijders die onlangs nog ongevallen kregen met publiek. Dat gaat nu echt ver, hé. Tot beschuldigingen van doodslag, ed. :ok: Dat kan het natuurlijk ook niet zijn, als het publiek zich onverantwoordelijk gedraagt.

Link naar reactie
Ik dacht ook dat Rally rijden veiliger was maar als je dit toch ziet.....

Op 2'10'' zelfs fataal ongeluk vrees ik :sadder: Alleszins toch voor de Co-piloot.

Link naar reactie

als het publiek zich onverantwoordelijk gedraagt

Dat vind ik nog netjes verwoord.

Het is volslagen waanzin zoals die lui daar op de weg staan of op de gevaarlijke plekken in de bochten.

Als zo'n 500 pk monster uitbreekt neem je zo een heel voetbalteam in zo'n bocht mee. En dan daarna janken dat jullie zo onverantwoord bezig.

Het zal de tand des tijds wel zijn.

Ik heb door dit filmpje wel respect gekregen voor de rallysport. :sadder:

Link naar reactie
Speciaal voor RVE:

A cool person Yangkie is! yoda2.gif

Wat is de kostprijs? :unsure:

Who ffffing cares!!! deze hoort gewoon in mijn gamekot, naast deze:

star%20wars%20de.jpg

Alhoewel, voor de prijs die sjaak ervoor vraagt kan ik de Z3 coupe voorzien van nieuwe schokdempers/veren, uitlaat en een setje vers rubber rondom. :fiew:

Link naar reactie
Heeft RvE bv binnenkort geen nieuwe projector nodig (die binnen 3 jaar af te schrijven is)???

Of andere nuttige relatiegeschenken:

Star Wars Condom Does Not Protect Your Other Lightsaber from the Dark Side :schater:

starcondoms.jpg

Link naar reactie
A cool person Yangkie is! yoda2.gif

Who ffffing cares!!! deze hoort gewoon in mijn gamekot, naast deze:

Alhoewel, voor de prijs die sjaak ervoor vraagt kan ik de Z3 coupe voorzien van nieuwe schokdempers/veren, uitlaat en een setje vers rubber rondom. :wacko:

Nou als je nog twijfelt, zal ik je nog een hidden gadget laten zien:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.