Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

Audi TT versus Z4

Mooi filmpje! Ook een mooie quote over Tiff:

he's looking at his bag of talent, and is realising it is not as full as he thought it was...
Link naar reactie

WTF :) driften op McDonalds dienbladen...

Mooi commentaar op Youtube:

"Wow. Thats simply amazing. You have a Green 1.2 Skoda which wouldnt pull you out of bed, struggling to move itself on macdonalds trays."

Voor het eerst dat het jammer is dan onze Ztjes rear wheel drive zijn, anders hadden we een volgende BLB meeting bij de Mac kunnen doen :unsure:

Link naar reactie
BMW Veritas

Is dat een BMW? Wel een gave! :kisstogether:

Mooie beelden van de Ring en de radiotelescoop van Effelsberg, ook in de Eifel. Dichterbij dan dit zijn wij in april niet gekomen:

IMG_0825.JPG

Link naar reactie
BMW Veritas

Magnifieke beelden :o

Over L&B gesproken...

Alleen vind ik het qua design niet echt 'BMW'. Behalve dan de achterkant misschien. :wave:

@ Ruud: Heb die route van het forum gehaald? Of heb je daar nog verdere gegevens over? Ben eigenlijk wel geïnteresseerd om die rit ook eens te doen in het voorjaar. Lijkt me een prachtige locatie. :kisstogether:

Link naar reactie
@ Ruud: Heb die route van het forum gehaald? Of heb je daar nog verdere gegevens over? Ben eigenlijk wel geïnteresseerd om die rit ook eens te doen in het voorjaar. Lijkt me een prachtige locatie. :kisstogether:

Simone had die route zelf gepland, was erg leuk! :wave:verslag kun je hier vinden.

Deze weg is in ieder geval een aanrader (kun je makkelijk een aantal keren omhoog en omlaag rijden :o )

hairpins%20Obliers.jpg

Link naar reactie

Nou...dan noem mij maar een "100% certified Lutser", wat een gave wagen!

Als je naar dat andere Lutser merk kijkt, die ook veel BMW :m: techniek gebruiken, zijn dat wel koopjes. Een ton Euro's voor een Wiesmann tik je zo even af (na telefonisch de koop al rond te hebben gemaakt natuurlijk :wave: ). Maar drie tot vier ton Euro voor zo'n Veritas... :kisstogether: Wel gaaf, mooi dat zoiets er is! :o

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.