Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje

Aanbevolen berichten

PJ311 in z'n :thumbup: en de e30, aka de Rattenbak samen met zijn fanatieke driftmaten?????

Gaaf filmpje Ralf! :rolleyes:

Da's wel serieus gummen met die :fiew: coupe. En dan dacht Pieter-Jan nog dat ie een goede had:

na veel vijven en zessen, teleurstellingen, lange ritten en gecrashte wrakken: eindelijk een (hopelijk) goede M gevonden! Gekocht bij bmw-dealer Emond in Arlon.
Nu zie je je auto opeens strictly sideways gaan :kicking:
Link naar reactie

HONDA S2000 VS BMW Z3M op MONZA

s2000 toch sneller dan gedacht :kicking:

Speciaal voor Navigator Rallye BMW :rolleyes: (lekker deuntje ook)

en de laatste voor nu,

Z3m, Soeb 22b, Mitsu Evo bij Topgear Clarckson over de z3m, "perfection,.........uuhh for hooligans"

Link naar reactie
Clarckson over de z3m, "perfection,.........uuhh for hooligans"

In het filmpje heeft omschrijft hem als: "The BMW, designed by Germans, driven by tossers!" :rambo:

Link naar reactie

Blijft onwijs gaaf om te zien, dat driften. Nu begrijp ik ook waar ze die stapels banden vandaan halen die daar langs de kant staan.

Maarre.... zie ik nou goed dat waar de coupé daar met veel gedoe door de bocht drift (3:52) die Roadster erachter gewoon op z'n slofjes volgt om hem te filmen? :rambo:

Link naar reactie
911 van 80 dus 28 jaar oud en nog steeds rijdend op een circuit. In 28 jaar hebben die M en S2000 al 3 reïncarnaties achter de rug <_<

Ik begrijp iets niet. Bij hoog en laag Porkers lopen verdedigen maar de Porker gaat weg en wel weer een Z4 gekocht :huh: Overigens is een reincarnatie een wederopstanding of opnieuw geboren worden, en om weder op te staan moet iets eerst dood gaan. Auto's leven niet dus kunnen ook niet doodgaan. Kortom geloel :schater: ,bedoel je misschien revitalisatie of zo :rolleyes: Ik moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad toen ik bij die gozer mijn nieuwe drukwerk bestelde. Zoals MdV al opmerkte hoe heb jij ooit een eigen zaak kunnen opstarten. Ik vermoed veel geluk gehad, ofwel Multiboffie :unsure:

Link naar reactie

De zeer getalenteerde Ricardo Patrese gaat een stukje toeren met zijn vrouwtje in een Type R, wow wat kan dat vrouwke van 'm gillen :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in