Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje

Aanbevolen berichten

Van je forumvrienden moet je het maar hebben Maike. :schater:

ik bepaal zelf wie m'n vrienden zijn.... :cooltext:

:schater:

Maik geeft zich weer eens uit voor Thomas Berge om onder boete vandaan te komen.

Boete word ik niet koud of warm van. Beter dan m'n optrede missen.... :ok:

Link naar reactie
ik bepaal zelf wie m'n vrienden zijn.... :cooltext:

Helemaal niet. Dat bepalen wij. Jammer dat je het filmpje niet kan zien. De agent trekt de deur open aan de kant van Thomas, die bijrijder is. Naast Thomas zit de bestuurder, een grote oudere man. Agent zegt vrolijk: Goedenavond meneer, mevrouw. Weet u waarom u aangehouden bent?

Link naar reactie
Best snel zo'n M6

Ik wil ook mijn eigen vliegveld!!! (of op zijn minst een z3/4forum.nl vliegveld, waar we iedere zaterdag kunnen gummen)

Eens kijken of we met onze vliegende Ad iets kunnen regelen......

Link naar reactie
Ik wil ook mijn eigen vliegveld!!! (of op zijn minst een z3/4forum.nl vliegveld, waar we iedere zaterdag kunnen gummen)

Eens kijken of we met onze vliegende Ad iets kunnen regelen......

Er is een member met een behoorlijke landings strip waar verder geen hond komt :rolleyes:
Link naar reactie
Er is een member met een behoorlijke landings strip waar verder geen hond komt :rolleyes:

Roger, vertel vertel! <_<

Link naar reactie
Volgens mij is het een van de stofzuiger eigenaren.

Wie hebben we hier met een stofzuiger:

- Martijn

- Roger

- Frank (cfQP)

Wie van de drie heeft zijn eigen vliegveld? Zal Frank wel zijn, die woont in Zeeland, daar is er nog plek voor dat soort dingen! :smart:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in