Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje

Aanbevolen berichten

Ontzettend pijnlijk natuurlijk, maar het werkte bij mij ook wel op de lachspieren.

Je vraagt je af of het niet gespeeld is?

Ja, ze hebben het lang volgehouden maar het bleek toch opzet te zijn.

Link naar reactie

te koop, witte Z3, check wel Postleitzahl even voordat je een afspraak maakt voor een bezichtiging. :schater:

Link naar reactie
Ontzettend pijnlijk natuurlijk, maar het werkte bij mij ook wel op de lachspieren.

Je vraagt je af of het niet gespeeld is?

Is van een Vlaamse komische serie met een stel (toen nog) minder bekende acteurs.

Eerst weggestopt op het tweede net (Canvas), maar werd snel een hit.

Ondertussen een soort cult-status in Vlaanderen met menige herhalingen, ed.

Zoek maar eens op : In de Gloria

Link naar reactie
zondag avond kwam deze voorbij op t.v.

we lagen onder de tafel van 't lachen. :schater:

Ik onder me computer-buro ! Schitterend, vooral die laatste 2 dames ! :schater:

Link naar reactie

Zo'n Corvette is geloof ik niet op 250 gelimiteerd, dus het z3 (m) beeld kan iets minder zijn. Daarnaast is de oplossing gewoon dat iedereen 200 rijdt. Als de ∆V < 50 kmh, dan is er gewoon nooit een probleem.

p.s. wel vreemd dat orgasme????

Link naar reactie
Dhr. Sander Wolf uit Leeuwarden ( van het forum ) praat trots over de Zed op autoweek.nl :birthday:

http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=928

We hebben Sander alweer een tijdje hier niet meer gezien !? :rolleyes:

Wel heeft hij in 2006 de Wintertrail georganiseerd. ZIE HIER !

:thumbup:

Link naar reactie

Volgens mij rijdt die Corvette inderdaad veel harder dan 250 km/uur.

Het geeft wel een goed beeld hoe gevaarlijk die snelheidsverschillen zijn. Deze jongen keek tenminste nog in zijn spiegel.

Maar goed dat de Corvette geen hollandse zafiras is tegen gekomen. :schater:

Zo'n Corvette is geloof ik niet op 250 gelimiteerd, dus het z3 (m) beeld kan iets minder zijn.
Link naar reactie

Knap filmpje vauit de cockpit van de BMW 335i (zo wordt ie genoemd) waarmee Andy Lefevere deelneemt aan Belgische rally's.

ORC rally

Jammer dat de navigator enkel "westvlaams" spreekt, is zelfs voor andere vlamingen niet te verstaan ...

Gebruikt nog al vaak het woord "afong", waarmee à fonds bedoeld is, dus voluit.

Geniet vooral van het geluid van de CSL motor :thumbup:

Link naar reactie

welke idioot had die strobalen daar nu op de weg gelegd???

Die Nav die lult wel de hele tijd. Heeft waarschijnlijk geen stem meer over na zo'n dag. Leukste vind ik als hij ff meldt dat driften niet mag. Da's niet goed. Niet doen :schater:

Link naar reactie
welke idioot had die strobalen daar nu op de weg gelegd???

Die Nav die lult wel de hele tijd. Heeft waarschijnlijk geen stem meer over na zo'n dag. Leukste vind ik als hij ff meldt dat driften niet mag. Da's niet goed. Niet doen :schater:

Hij kent zijn piloot en diens favoriete bezigheid dan ook . Andy Lefevere rijdt al jaren met achterwiel aangedreven wagens, een zoveelste Mitsu of Subaru kan 'm niet bekoren.

Link naar reactie
Jammer dat de navigator enkel "westvlaams" spreekt, is zelfs voor andere vlamingen niet te verstaan ...

Gebruikt nog al vaak het woord "afong", waarmee à fonds bedoeld is, dus voluit.

Volgens mij moet je ook Vlaams zijn om uberhaupt te kunnen merken dat ie West Vlaams spreekt! :thumbup:

Maareh, Frank, diep respect voor jou als Navigator!! :thumbup: Dat je naast zo iemand gaat zitten die zo door de weggetjes jakkert! <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in