Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje

Aanbevolen berichten

Hoe meer ik de Z4 QP zie, hoe lelijker ik de Z3 QP vind (originalo). Sorry hoor... :rolleyes:

Niks mis mee Rob. Is het zo dat je de Z3 coupe al lelijk vond, en nu nog lelijker vindt?

De Z3 coupe is uitgesprokener qua design, hij is of "lelijk" of "mooi". Ik denk dat de meeste mensen de Z4 coupe wel als "mooi" ervaren.

Ik vind ze beide mooi, maar kan me niet voorstellen dat ik de Z3 coupe in zou ruilen op een Z4 coupe. Geen Z3 coupe meer hebben zou zonde zijn. Daarnaast probeer maar eens iemand te vinden die 'm mooi genoeg vindt en 'm van je over neemt! :thumbup:

Link naar reactie
Niks mis mee Rob. Is het zo dat je de Z3 coupe al lelijk vond, en nu nog lelijker vindt?

Joh, ik chargeer maar een beetje, maar inderdaad, met name geheel origineel vind ik 'm bepaald niet mooi.

Verlaagd, verbreed, 19" wielen en 't ziet er IMHO zeker acceptabel uit (de QP's van Huub, Martijn, Jeroen etc. vind ik zelfs fraai). Gelukkig dat er mensen zijn dit 'm originalo wél waarderen en al 1.000x gezegd: over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. En die Z4QP? Een plaatje! :rolleyes:Wat doet er er toe wat ik er van vind? Helemaal niets.

Link naar reactie

Zoals ik al zei, "niks mis mee". Voor ons is inderdaad een "originalo" Z3 coupe een van de mooiste wagens die er is :thumbup: Een Z3 coupe die al tezeer "gemod" is al vrij gauw minder dan het origineel, wederom IMHO.

Dat de Z4 Coupe ook helemaal :thumbup: is, daar zijn we het dan wel over eens. :rolleyes:

Link naar reactie

De tags aan de rechterkant hebben het over een Mercedes. En er vliegt inderdaad een hardtop af aan het eind (of een pyrotechnisch "afschietbaar" dak, kan natuurlijk ook)

maar, een Audio 80 cabrio zou kunnen (in de zin dat ie bestaat):

80_cabrio.jpg

Link naar reactie
De tags aan de rechterkant hebben het over een Mercedes. En er vliegt inderdaad een hardtop af aan het eind (of een pyrotechnisch "afschietbaar" dak, kan natuurlijk ook)

maar, een Audio 80 cabrio zou kunnen (in de zin dat ie bestaat)

Ja, inderdaad dat zou kunnen. Er bestaat ook zo'n autobahn filmpje over een mercedes tweezitter met open dak die over de hele lengte op z'n dak (roll bar) schuift. Ook daar stappen ze vrolijk weer uit. Kan 'm helaas niet meer vinden.

Link naar reactie
Ik zal hem zelf maar even inkoppen :newblush::schater:

Dat siert je Roger! :thumbup:

Ik dacht dat als je olie over-vult er gewoon olie als brandstof wordt gebruikt en er juist zwarte rook uit komt. Maar jij had toch, net als deze jongens, witte rook? Alleen zul jij er niet zo dom bij gelachen hebben als in de video, toch?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in