Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

ach valt wel mee (al rijdt ie wel onbehouwen, ook met het koppelen). Ik dacht die gaat echt de prak in, maar een koppeling is uiteindelijk een slijtonderdeel (en wellicht was ie al grotendeels versleten). Nu is het ook gelijk duidelijk waarom er race koppelingen bestaan, maar hij had er verstandig aan gedaan om wat langer op laag toerental zonder slip een beetje rond te rijden voor koeling van de rest.

Ik denk dat de grindbak voor nog wel meer schade heeft gezorgd.

Maar ik ben idd zuiniger met m'n Z, en ik denk bijna iedereen hier wel.

Ik zag trouwens wel in het begin een roodkapje in de rij staan. Wellicht onze roodkapje? (ik weet niet of ie 'm al in 2007 had)

Link naar reactie

Deze bedoel ik:

roodkapje.jpg

Mensen die het plaatje heel onscherp zien: het ligt aan het plaatje!

Ik kan alleen niet goed zien of het een z3m is..

Misschien was het wel een georganiseerd uitje met al die z3's.... kent iemand die Chris in dat filmpje?

Link naar reactie
  • Administrator

Ik kan alleen niet goed zien of het een z3m is..

Kentekenplaat op kofferdeksel, dus M (of ombouw ;) )

Dankzij ChrisXL heb jij zoveel felicitaties ontvangen ;)

Link naar reactie

Ja dat zag ik. Edwin was destijds nog maar net droog achter z'n oren, zo jong zag ie er toen nog uit :lol: (da's nu dus ongeveer 5 jaar geleden als ik zo schat)

Foto's van dit heugelijke moment had ik wel eens gezien hier op het forum, maar deze docu was voor mij ook nieuw.

Grappig is ook dat je echt aan z'n gezicht kan zien dat Edwin blij is.

Jammer dat Ruud er zelf niet opstaat

Link naar reactie
  • Administrator
Jammer dat Ruud er zelf niet opstaat

Nadia wel :lol:

Edit: eigenlijk verwacht je aan het eind van de film een zilveren Zafira die ineens van rechts komt... :sFun_whistle:

Link naar reactie

Guido is ook nog niet zo lang lid ;)

Maar ik postte het filmpje niet :lol: (was Niblick, die's hier nog minder lang lid :) ).

Maar ik vraag me dus nog steeds af of dat Ruud's (ex)roodkapje was die daar in de rij stond in de pits :)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.