Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

Mijn russisch/pools/servisch is roestig, maar dat ze " ik zei het toch" zegt is duidelijk :thumbup:

Ps wel een bitch om het online te gooien. Laat ons nu in de waan dat dit soort dingen altijd gelijk goed gaan

Link naar reactie
Gewoon de bmovl filter aanzetten op de youtube film en dan kun je zien wie hem heeft geupload hoor. :thumbup:

:lol: :D

En wat wou je met een bitmap overlay filtertje dan precies zien op een filmpje van youtube?

:D

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody

Het mooie aan dat geluid vind ik dat het echt "racey" (schrijf je dat zo??) klinkt.. en niet sjonnie..

Natuurlijk klinkt het best hard en je moet er van houden.. maar zodra er een keer een :wave: bij mij voor de deur staat..

dan komt er zeker zo'n eisenmann onder!! :thumbup::)

@David,

denk je nog steeds dat je geen andere uitlaat monteert op je Z4?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Eigenaar van de Porker op de schietbaan had kort daarvoor het Z3board in Kentucky vaarwel gezegd :blink:

--------------------------------------

500pk in de Eifel.........

De nieuwe 911 gt3 rs 4.0

:unsure:

Link naar reactie

...en ze doen allemaal voorkomen dat Porsche hun alleen speciaal heeft gebeld of ze ASJEBLIEFT de GT3RS4.0 willen rijden. Sukkels!! Ze bellen de halve wereld af om zodoende goedkoop marketing te bedrijven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.