Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

Wegmisbruikers klassiekertje ;)

Je bent een maandje te vroeg met je posts jaarlijks herhalen om je post count op te krikken, deze had je pas weer moeten posten op 13 juni:

De Wegmisbruikers-klassieker:

:groupwave:

Link naar reactie

VW Motorsport wil dit jaar een VW Golf inzetten tijdens de 24 uren van de Nurburgring.

Geen gewone Golf,maar een 4-wiel aangedreven wielen, 400pk sterke Golf.

Hier gaat ie in de Karrusel buitenom voorbij aan een Porsche 997 en kijk dan eens hoe vlot ie afstand neemt.

Toch nog eens gaan kijken bij zo'n VLn race ;)

Link naar reactie
  • Administrator

@ iedereen: ik geniet er nog ff van zolang ik het kan :groupwave:. Was Ruud ook maar zo scherp met het reageren op een PM-tje. Al was het maar even een leesbevestiging ;)

Hier ff wat pling-pleng-plong van de Dumpert

Link naar reactie
Al was het maar even een leesbevestiging ;)

Ik heb deze post gelezen.

PM's die ik krijg, lees ik ook, dus dat bevestigen heeft geen zijn. Je hebt het "Admin antwoord" gehad van Bart.

Link naar reactie

haha, die south park aflevering had ik als long time fan uiteraard al gezien, maar ik wist niet dat het idee van een nederlandse filmmaker kwam :thumbup:

zo zie je maar dat een klein land in kinderlijke poep en pieshumor groot kan zijn :lol:

(ik vond het idee voor de south park makers ook al een beetje ver gaan ;))

Link naar reactie
  • Administrator

Vroeger was alles anders... Er was nog geen Wegmisbruikers, maar er waren wél wegmisbruikers en die werden toen nog door Blik Op De Weg gevolgd.

Zo zag je de politie nog nooit (het OM ook niet waarschijnlijk, want de agenten werden berispt)

Link naar reactie

Morgen zijn er VLN races op de Nordschleife...... brute pee-kaa-tjes worden uitgelaten:

Ga ws even kijken.

Link naar reactie

Heavy Metal event in Overloon, ik speel dit weekend haas voor de T34:

'Haas' in de zin dat ik er voor mag rijden in een jeepje om 'm de goede kant uit over het parcours te loodsen. Echt snel gaat 't overigens niet, maar dat is in verband met de veiligheid van het publiek.

Cutting corners met zo'n ding is overigens ook helemaal geen probleem, of er nu een boom staat of niet :rolleyes:. Brandstof/olieverbruik is ook geen punt van discussie. En parkeerproblemen - dachut niet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.