Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

:huh:-->

QUOTE(Jan B @ 5 Jan 2011, 17:02)
voor julie msschien dom vraagje maar hoe kan ik die filmpjes bekijken,zie aleen maar een kader met rood kruisje <_<

een paar keer F5 drukken en elke keer wachten of je een plaatje met een play teken te zien krijgt. Indien niet, dan computer rebooten, snellere internet verbinding huren en dan moet het lukken.

Link naar reactie

Hans,

vooruitlopend op de TVactie, "Redt Dordrecht de winter door na de brand", volgende week op SBS6, zal ik het nog een keer uitleggen.

Je gebruikt de volgende code

[yt]rpE0RDXshMc[/yt]

en het moet lukken

p.s. Vuige admin. Tijdens mijn uitleg een beetje het al voor hem oplossen. Zo wordt Hans een luie babyboomert :thumbup:

Link naar reactie
p.s. Vuige admin. Tijdens mijn uitleg een beetje het al voor hem oplossen.

Hoho, je hebt Mods en je hebt Admins. Ik leg het nog één keer uit:

Mods verzieken posts.

Admins mogen topics verzouten... :thumbup:

Link naar reactie

Ok met zo veel nieuwsgierigen zal ik me maar opofferen over de laatste nieuwtjes.

Het laatste nieuws.... Wist u dat:

- Aad zich eens per jaar volledig laat gaan tijdens een zuipfestijn? :banaan:

- Ivo en Jenny in verwachting zijn van iets heel spannends dat als het goed is op 8 juni gaat gebeuren? :banaan:

- Ruud bij het horen van dit vreugdevolle nieuws enigszins luidruchtig riep: "Ivo, je ken het nog!!!" en de hele Barak hiervan kon meegenieten?

- Marcel bij dit onderwerp toch wel heel erg graag naar huis wilde?

- Erwina het heel gewoon vindt om even een weekendje naar de USA te gaan :banaan:

- Ad na 18 uur (deels om)vliegen heel vakkundig aan de passagiers vertelt: "als ik nu verder vlieg, bent u niet blij."?

- Je bij een nieuwbouwhuis eerst moet checken of de aannemer het eens is met de plannen van de architect en de projectontwikkelaar?

- Je bij een meet & greet NOOIT weg moet gaan vóór de Spanish coffees? hè Joost?

- Lever met bloemkool een uitstekende combinatie is?

- En het meest schokkende nieuws van allemaal: ze bij de Barak nieuwe stoelen hebben?!!! :newblush:

Tot zover de lokale nieuwsrubriek... Terug naar de redactie!

Link naar reactie
Ok met zo veel nieuwsgierigen zal ik me maar opofferen over de laatste nieuwtjes.

Het laatste nieuws.... Wist u dat:

- Aad zich eens per jaar volledig laat gaan tijdens een zuipfestijn? :banaan:

- Ivo en Jenny in verwachting zijn van iets heel spannends dat als het goed is op 8 juni gaat gebeuren? :banaan:

- Ruud bij het horen van dit vreugdevolle nieuws enigszins luidruchtig riep: "Ivo, je ken het nog!!!" en de hele Barak hiervan kon meegenieten?

- Marcel bij dit onderwerp toch wel heel erg graag naar huis wilde?

- Erwina het heel gewoon vindt om even een weekendje naar de USA te gaan :banaan:

- Ad na 18 uur (deels om)vliegen heel vakkundig aan de passagiers vertelt: "als ik nu verder vlieg, bent u niet blij."?

- Je bij een nieuwbouwhuis eerst moet checken of de aannemer het eens is met de plannen van de architect en de projectontwikkelaar?

- Je bij een meet & greet NOOIT weg moet gaan vóór de Spanish coffees? hè Joost?

- Lever met bloemkool een uitstekende combinatie is?

- En het meest schokkende nieuws van allemaal: ze bij de Barak nieuwe stoelen hebben?!!! :newblush:

Tot zover de lokale nieuwsrubriek... Terug naar de redactie!

Aanvulling:

Wist u dat Nadia veel tekst in een filmrubriek plaatst. (kan de tekst verplaatst worden naar Meet en Greet svp??)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.