Ga naar inhoud

Z3Mrunnner's filmhoekje


Aanbevolen berichten

Lijkt me fantastisch om zo in ademnood te komen Yankee!

De versnelling is ongelooflijk :m: de sound ook, zojuist mijn nieuwe SoundSticks aangesloten op de Mac.

Dit zijn de Posts om je speakersetje te testen IMHO.

Link naar reactie
Check. Zijn ze alleen mooi en/of hebben ze ook een echte goede sound naar jouw mening?

Voor <250-300 euro naar mijn mening de beste investering in een setje luidsprekers voor de computer.

Na het lezen van een aantal reviews ben ik zelf gaan luisteren en kwam zelf ook tot voornoemde conclusie.

Laag is op de sub in te stellen, erg prettig. Zoals je wellicht zult lezen in een aantal reviews is dat gebruikers het blauwe licht als storend ervaren, dit geldt niet voor mij.

Dat ze mooi passen bij het iMac design is een leuke bijkomstigheid voor mij, (met name vanwege mijn vriendin :schater: )

Ik heb versie 2 gekocht, 140 piek bij A-mac momenteel.

Tevens goed te combineren met een Airport-Express. Airport aansluiten op Soundsticks en voila, zeer acceptabele sound in iedere willekeurige ruimte door muziek te streamen en via je Iphone/Ipad te bedienen :thumbup:

Link naar reactie

O, o, dat gaat weer de verkeerde kant op. Was net van plan om even geen geld uit te geven maar dit klinkt wel weer verleidelijk en heb deze week ook maar thuis airport ingevoerd. Toch maar eens gaan luisteren. Thnks Rallf.

Link naar reactie

Inmiddels weet ik niet meer precies wat we allemaal hebben zien langskomen hier, maar deze is zeker het kijken waard, Hartge H1, BMW 1 met oude m5 motor. Redelijk giftig bakkie, check Tim op 3.15 ongeveer.

Link naar reactie

Eerder langsgekomen?

In ieder geval een goede start van een nieuw jaar, verplichte kost voor forumleden, zeg maar "Permanente ZZZ Educatie"

Link naar reactie

Weniger is mehr :thumbup: arghhh

Sommige mensen moeten echt van een Zettie afblijven:

Een "Unikat" noemen ze dit, zeg dat wel. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.