RvE Geplaatst: 11 februari 2009 Delen Geplaatst: 11 februari 2009 schreef The Shrike: Heeft RvE bv binnenkort geen nieuwe projector nodig (die binnen 3 jaar af te schrijven is)???Vijf jaar Bart! (maar het blijft een leuke gedachte, ) Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 11 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2009 IPhone is a dork haha Quote Link naar reactie
Davids Z3 Geplaatst: 11 februari 2009 Delen Geplaatst: 11 februari 2009 schreef Z3Mrunner: Nou als je nog twijfelt, zal ik je nog een hidden gadget laten zien:Dat is inderdaad een mooie gadget.... Fragment komt uit Star Wars IV A New Hope ( jajaja...ik ben ook zo'n stomme Star Wars debiel ).... Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 11 februari 2009 Delen Geplaatst: 11 februari 2009 dit is onbekende starwars footage die the Dark room side in een ander licht zet Quote Link naar reactie
MichielT Geplaatst: 11 februari 2009 Delen Geplaatst: 11 februari 2009 Koelvloeistof Z4http://www.ongein.nl/video-koelvloeistof-9449.aspx Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Quote Link naar reactie
///Maikel Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Ik blijf het een geweldige opvolger vinden voor het origineel!Vooral die snuit, krijg er haast bang van Quote Link naar reactie
Nadia Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Bizar tafereel, mijn collega's moesten erom lachen maar ik vind het best wel eng......... even naar de tandarts.... wat hebben ze dat kind gegeven?heftig verdoofd bij tandarts Quote Link naar reactie
///Maikel Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 schreef Nadia: Bizar tafereel, mijn collega's moesten erom lachen maar ik vind het best wel eng......... even naar de tandarts.... wat hebben ze dat kind gegeven?heftig verdoofd bij tandarts Ach, een 'onschuldige' hoeveelheid lachgas...Moet toch eerlijk toegeven dat ik het ook redelijk grappig vond.... Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Heeft niets met BMW te maken maar is wel heel mooi. Quote Link naar reactie
Tom Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 Gvd Daar ken Tom wel de hele dag naar kijken ja Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2009 schreef Tom: Gvd Daar ken Tom wel de hele dag naar kijken jaIk had al het idee dat jij een goed interview wel kon waarderen. Quote Link naar reactie
Tja Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 schreef Nadia: heftig verdoofd bij tandartsGeweldig. Ook mooi zo op het eind:- 'Is this going to be forever?'- 'No.'En je ziet dat kind balen dat het over gaat Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2009 Toch fijn dat er mensen zijn die hun tijd nog nuttig besteden. Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 13 februari 2009 Delen Geplaatst: 13 februari 2009 schreef Tom: Gvd Daar ken Tom wel de hele dag naar kijken jakijken wel, maar luisteren???Sorry, maar dat accent is zo'n dooddoener voor deze omnipotente Shrike, dat gaat niks worden. Sorry Doutzen. Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2009 schreef The Shrike: kijken wel, maar luisteren???Sorry, maar dat accent is zo'n dooddoener voor deze omnipotente Shrike, dat gaat niks worden. Sorry Doutzen.OK, voor jouw een die ook kan zingen dan. :sick: Quote Link naar reactie
The Shrike Geplaatst: 13 februari 2009 Delen Geplaatst: 13 februari 2009 Heel goed voor mijn Lolita dromen. :sick: YK ontwikkeld zich tot een soort Rutger van C. van het forum. Meer van dit soort beelden. Goed voor de vrijdagmiddag. Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 13 februari 2009 Delen Geplaatst: 13 februari 2009 Ziet er een stuk beter uit dan die trien uut Holland. En ook nog beter om naar te luisteren. Alhoewel het nietszeggende muziek is, kan je nagaan wat die Doutzen voor onzin uitkraamt. Trouwens Colombia is niet alleen het land van snowy white, maar ook van mooie vrouwen :sick: Quote Link naar reactie
RvE Geplaatst: 13 februari 2009 Delen Geplaatst: 13 februari 2009 schreef Z3Mrunner: OK, voor jouw een die ook kan zingen dan. hmmmm :sick: Moet ze nog heupen krijgen? Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2009 schreef The Shrike: Meer van dit soort beelden. Goed voor de vrijdagmiddag.OK, dat wordt een nieuw begrip: de favoriete vrijdagmiddag meisjes. :sick: Alleen op dit forum. Wel beschaafd houden he. Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 13 februari 2009 Delen Geplaatst: 13 februari 2009 Ik ben even in het park aan het filmen geweest :sick: Quote Link naar reactie
RvE Geplaatst: 13 februari 2009 Delen Geplaatst: 13 februari 2009 schreef z3mroadster: Ik ben even in het park aan het filmen geweest Shakira is natuurlijk hippy enough Wyclef is er ook van onder de indruk...kinda :sick: Quote Link naar reactie
Sjonnie Kroket Geplaatst: 13 februari 2009 Delen Geplaatst: 13 februari 2009 schreef RvE: Shakira is natuurlijk heupie enough :sick: Quote Link naar reactie
Z3Mrunner Geplaatst: 14 februari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2009 4 wielen is voor watjes. Quote Link naar reactie
bridders Geplaatst: 14 februari 2009 Delen Geplaatst: 14 februari 2009 Hilarisch! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.