Ga naar inhoud

FOTOWEDSTRIJD - Stemtopic - De mooiste van 2012


Individual

Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Rest mij nog de vraag: wat vonden we ervan? :)

Is het uberhaupt leuk, zo'n fotowedstrijd? Voor herhaling vatbaar? Wat zou er een volgende keer anders / beter kunnen?

Volgens mij nog geen nieuwe reacties op deze vraag gezien (wel tussen de stemmen door, heb zelf ook gereageerd).

Lijkt me goed om nog meer tips/meningen te verzamelen, zodat je weer nieuwe invalshoeken hebt.

Link naar reactie

proficiat aan de top 3 en ook aan alle andere natuurlijk en is wat mij betreft voor herhaling vatbaar, maar zoals gezegd jammer

dat er zo weinig inzendingen/stemmers zijn ondanks er toch wekelijks nieuwe leden bijkomen

gr

Link naar reactie

Oh, jij vond het wel leuk :Ghelyon:

Jij niet dan niet Roger, zo'n fotowedstrijd is toch ook leuk :thumbup:

en complimenten aan onze huisvlieg voor z'n goeie initiatief en uitvoering. :clapping:

Natuurlijk zijn er verbeter punten, maar voor de eerste keer ging het prima zo.

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Zullen we ook fiatjes als onderwerp toelaten? :P

Prima, Panda's genoeg hier. Misschien een leuke... zet je z op de foto met een Panda :)

Link naar reactie

Noem ze dan ook even. Anders kunnen we er volgende keer geen rekening mee houden. :)

Niet zo ongeduldig, de raderen draaien hè.

Ik kom echt nog wel met puntjes, die mijns inziens een positieve uitwerking hebben op de fotowedstrijd van 2013

nou eentje alvast dan.

Puntje 1.

Misschien is het handig om de volgende race een admin in de arm te nemen die al het niet fotowedstrijd gerelateerde gewauwel er tussen uit wipt,

wat de overzichtelijkheid zeker ten goede komt.

Hmmmmm,....... maar dan moet je wel een beetje betrouwbare admin hebben, :sCo_chinscratch:

vergeet puntje 1 maar, :nono:

wordt vervolgt :lachen:

Link naar reactie

Ik zie niets onoverzichtelijks hoor. Alle inzendingen staan netjes in de eerste posts gezet.

Wat er daarna gebeurt is alleen van belang voor Jeroen; die moet de stemmen er tusssenuit plukken :lol:

Qua uitvoering is alles prima op dat vlak m.i.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Volgens mij kijk je nu in de stemtopic Guido, ik had het over de inzendingstopic zelf

Ik heb er zelf ook aan meegedaan hoor, :newblush:

maar daar werd eigenlijk in best wel veel posts te veel afgeweken van de wedstrijd zelf.

vind ik hè.

eigenlijk is het inzenden wegwezen en elders OH en

aangepast door coot
Link naar reactie

Niet zo ongeduldig, de raderen draaien hè.

Kijk anders eens op Z4-forum hoe ze dat aanpakken, daar is maandelijks een fotowedstrijd. Ze hebben 3 fora: 1 forum waar de foto's worden geplaatst door de deelnemers, het is daarin niet toegelaten meer dan 1 foto per deelnemer te plaatsen en commentaren zijn ook niet toegelaten. Het 2de forum is alleen voor de commentaren rond de foto's, tijdens de wedstrijd. Het 3de forum is een admin forum dat je alleen kan raadplegen maar niet op kan reageren, daar staan alle foto's in van alle winnaars vanaf de eerste wedstrijd. Wanneer een wedstrijd gedaan is, wordt er een aparte stemtopic gemaakt met polfunctie en eveneens de foto's die worden herhaald. De stemmingen blijven onzichtbaar tot de admin die op het einde open zet om de winnaar(s) bekend te maken. Zo'n poll zou ik ook gebruiken, dat maakt het toch allemaal makkelijker...

aangepast door Ruud_19
FQVWD
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.