Ga naar inhoud

Wie o Wie ! heeft ervaring met Cyber clean.

Aanbevolen berichten

101455.jpg

Is dit echt Het product om al die vieze kruimels,stof,zand,enz. tussen je roosters weg te krijgen? en alles voor maar 6 eurotjes.

Enkele reactie's op de carclean site.

Super spul ! werkt erg goed, ik maak er o.a. mn keyboard mee schoon.

Ik vind het goed spul. De roosters in mijn auto zijn nooit echt vies en kan daar normaal gesproken ook altijd wel goed bij. Maar ik vind het zeker handig om het te gebruiken tussen de knoppen voor de electrische ramen. Daar kan je met een doek niet bij en met dit spul..........er tussen drukken en hij neemt al het vuil mee !!

Wel enkel deppen!

Het heeft bij mij een keer minuut of 5/10 op mn dashboard gelegen... en dit blijft een vlek!

maar het werkt wel!

En uiteraard het filmpje.

3/ 5 aangepast door throttle up
Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Te kort door de bocht jongens , de borstel op de stofzuiger maakt krasjes op kunstof dat geldt ook voor een kwast.

Water en zeepprodukten lopen weg en corroderen schakelingen van je gevoelige knoppen en schakelaars.

En dan dat hyper kras gevoelige dislay van je radio / cd speler/ navigatie apparaat die vind dat gekwast ook niet lekker, dat ding is heel kras gevoelig.

Daarom is de vraag? is dit de missing link van die Denen.

Niks vroegah we leve nau mozes kriebel.

aangepast door throttle up
Link naar reactie

Dat is mijn ervaring bij alle auto's :171:

nouuu ik blijf wel wat poetsen hoor,maar ik merkte al snel dat het interieur van de z weer vrij snel stoffig was,en het duurde niet lang tot ik dat maar voor lief heb genomen .

ik ga de boel niet elke week uit lopen stofzuigen hoor!

zo in het voorjaar een keer goed uitmesten en dan de rest van de zomer een beetje bijhouden is mooi zat.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik ben nogal van de Sander-optie: Voorjaarsschoonmaak en verder een beetje bijhouden, zo gauw het dak open gaat verbaas je je wat er allemaal aan stofzooi binnen komt, echt schoonmaken is dus vechten tegen de bierkaai. :( Voor de poetsers onder ons : een blaaskwastje zoals te gebruiken voor foto apparatuur eventueel i.c.m. een extra spuitbusje met lucht werkt prima. (die ene keer in het voorjaar dan....) :P

Link naar reactie

Kijk hier schieten we wat mee op, bedankt Mcshine ik ga het bestellen.

Ik kom je regelmatig tegen op andere forums met veel gouden tips en fraaie foto's chapeau.

Het is de hoogste tijd om auto detaling eens goed op het Z forum te zetten.

Wie gaat er de weg op in een gepoetste bolide in de( bijna) conditie zoals je Z uit de fabriek rolde?

Of kies je voor een championkwekerij, het kost wel wat geld en inspanning maar auto detaling is een snel groeiende hobby.

Een goed behandelde motorkap van een Z3 neemt 4 tot 5 uur in beslag, het resultaat geweldig!!!

Groet de andere Ad.k

aangepast door throttle up
Link naar reactie

http://www.carclean.nl/product/Cyber_Clean/Cyber_Clean_Auto_Pot_135g_46198_101455 let wel op de verzend kosten min. 50.- euro maar dan krijg je altijd een kadootje.

Als je onderop de start pagina kijkt zie je forum staan, lees het eens door wellicht steek je er wat van op .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in