Ga naar inhoud

voorstellen maar!

kseen

Aanbevolen berichten

hoi

ik ben kseen, ik droomde al vanaf 1998 van een QP en nu paar jaar later........

22 sep heb ik haar opgehaald en zo blij als een klein kind! hiervoor heb ik bijna 10 jaar een compact gehad

dus denk niet dat ik nog s van merk wissel haha

heb ook nog een motor yamaha fzr 600 en tussendoor doe ik werken en schoenen kopen.

heb wel ontzettend pech gehad, er is een of een andere $#*&%$@%^$$# tegen mijn QP aangereden, zonder groetjes onder ruiterwisser dus ben niet zo blij met de +/- 2500 euro schade.

zo is wel weer ff voldoende toch?

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

thanks! ja schade foto's .....399232_428253143895186_1660690163_n.jpg

enne deze, ben nogal verregend de laatste tijd dus nieuwe foto's in de zomer

198472_400926323294535_973531562_n.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Welkom hier, jammer van de schade maar gelukkig kunnen ze heel veel tegenwoordig

dus ziet die er straks weer uit als nieuw.

Verder een mooie QP o ja en als je de schade laat maken neem tegelijk je spiegelvoetjes mee ;)

Link naar reactie

Hoi Kseen,

Welkom hier,heb je eindelijk je droomauto en dan gebeurd zoiets, wij hebben ons deel ook gehad, 3 schadegevallen op korte tijd en wij hadden em toen ook nog maar net.

Veel succes met afhandeling!!

Link naar reactie

bedankt voor de welkom!

heb het waarborgfonds idd ingeschakeld en kreeg gisteren mij kerstkadeau, een groot gedeelte van het bedrag! superblij natuurlijk

heb wel een nieuwe deur nodig dus onderdelenlijn ingeschakeld en mocht iemand een deur over ( :blink: ) hebben?

goede tip, de spiegelvoetjes mee, ga de andere kant ook maar gelijk doen.

Link naar reactie

thanks voor de tip, .......zijn de deuren voor de roadster en coupe zelfde? of verschillend? en hebben bouwjaren invloed? of is het zelfs voor mij een makkie en is er maar 1 soort? :sHa_biggrin:

ik weet niet zo veel van auto's :blush:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

:clapping: heb een deur gescoord en morgen ga ik zelf mijn spiegel eraf halen :sCo_unsure: ik heb de how to dus moet lukken!?

en dan zaterdag, gaat ze eindelijk naar de garage voor herstel......... heb een hele week geen auto :muur: voor en na foto's maken zeker?

Link naar reactie

Hmmmm, ik had je voorstel rondje gemist, maar veel fijne kilometers, fijn van het waarborg fonds en super weer een QP, hartelijk welkom !!!

Link naar reactie

dank je en nee kunststof heb ik niet aan gedacht.......

wel heb ik vandaag, dankzij de how to, zelf mijn spiegel aan de andere kant eraf gehaald, gelukkig heel, en die wordt ook gestript en gespoten.

dan kan ik toch weer een poosje vooruit?

(oke heb een klein beetje hulp gehad :hypocritesmiley: met lostrekken van de stekkers van de motor, deed te voorzichtig hé, dan krijg je ze niet los )

Link naar reactie

Hallo Kseen

Leuk een coupe erbij in zeeland

Hoorde gisteravond het verhaal van de deuk in je auto, blijken we een gezamelijke kennis te hebben in Kapelle.

Succes met de Coupe en mischien treffen we elkaar daar een keer.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in