Ga naar inhoud

GARAGEPERIKELEN


dragman

Aanbevolen berichten

hallo allen,

vorig jaar heb ik mijn zzz 2,8 aangekocht als ongevalwagen.omdat ik veel onderdelen nodig had regelmatig naar bmw garage in wijnegem voor

(kostbare )onderderdelen.over een korting moest ik niets proberen te zeggen,zij houden de lat hoog.ok,ik heb dankzij dit forum de weg wel gevonden.

echter het laatste onderdeel,het vierkant deksel voor het trekoog in de voorbumper,ruim een week op tijd besteld.ik kan daar enkel om 17u in de avond zijn,dus vroeg ik om dat klein stukje klaar te leggen bij de receptie.dat kon echter NIET zeiden ze.ik was dan maar zo braaf om een uur vroeger mijn werk te verlaten.eindelijk daar aangekomen,3 kwartier liggen wachten,ze konden het toch niet meer vinden zekers?ik was in alle staten,mijn auto moest de dag erop naar de carosserieafdeling om te laten spuiten.Mijn visie:als je met een auto rondrijd van 70000 euro ,dan doen ze alles en anders is de service 0,0.

ik heb 'savonds een dekseltje gevonden 85km van hier in occasie,dus het spuitwerk kon doorgaan en prompt een andere bmw dealer gevonden in de buurt waar ik best tevreden mee ben

Link naar reactie

en toch komen die kortzichtige arrogante garages zichzelf vroeg of laat flink tegen.

Nu kom je voor een onderdeeltje, maar straks misschien wel voor een nieuwe auto

En als je ergens netjes geholpen bent of gematst, ga je daar ook weer naar binnen als ze echt wat aan je kunnen verdienen.

kwestie van gunnen

Link naar reactie

.. ook als je bijvoorbeeld ooit ruzie krijgt met de buren / je werkgever / de heer Kroket / je bank / etc. *

Haha, vet grappig.

Je werkgever zal toch Kroket zijn die net naast je woont. :blink:

Denk niet dat er een maatschappij is die dat wilt verzekeren.

Link naar reactie

Hallo allemaal,

Kleine update, maar wel om je van te ergeren :muur:

Ik heb de oude differentieel hier ondertussen liggen, en kon me niet houden om het eens open te doen.

Wonder bij wonder is me dit gelukt en eigenlijk houdt het niks in, 14 bouten losdraaien en een kleine tik met hamer en grote doorslag.

Half uurtje werk,max.........ik moest het vinden, en ja hoor boosdoener gevonden.De as van de satellietwielen is in twee gebroken.

De breuk is net in het tandwiel zelf.Het was me opgevallen dat de bovenkant van die as of pivot heel blonk.

Bij nader inzien, bleek dat deze tegen het pignon heeft liggen aanbotsen.Dit was het lawaai die ik hoorde.

Half uurtje werk, voor een garage 10 minuten, asje van 1€ laat ons zeggen....

Jammer dat een mens dit toch allemaal niet zelf kan hé.Ze hebben nog eens niet de moeite gedaan om ns te kijken.

Ja mijnheer; "uw differentieel is helemaal kapot"

mocht iemand mij een tip of email,telnr kunnen geven van hoofdzetel BMW, dan wil ik dit toch ns uit de doeken doen.

copyofst832313.jpg

aangepast door dragman
Link naar reactie

Hallo allemaal,

Kleine update, maar wel om je van te ergeren :muur:

Niet doen ergeren is slecht voor je hart

Gewoon nooit meer binnenlopen bij die club en ze het lekker laten bekijken met die differentieel.

Tip

goed voornemen voor 2013

Een garage zoeken waar je wel schik mee hebt :petje:

Link naar reactie

Ik heb goede ervaringen met D-parts. Afgelopen week een radio gekocht. Bleek stuk na inbouw.

Bellen en geld terug. Kapotte radio mocht ik houden. Geen gezeik.

Denk maar zo: procederen is als oorlog voeren, het kost handenvol geld en levert vaak niks op. (Aldus The Hiddema).

Link naar reactie

Ja, D-parts, heb ik al jaren goede ervaringen mee. Van compleet motorblok tot frutsel onderdelen. Altijd goed geholpen en vooral goed geholpen als er iets retour moest. Dan merk je pas wat voor nette tent dat is. Ik heb het met een tellerset gehad dat ik het geld al op m'n rekening had voordat ik het retour had gestuurd. Hoewel het een eind rijden is, koop ik daar alleen mijn BMW spulletjes. Plezierig personeel en alles staat netjes in rekken gesorteerd.

Link naar reactie

Heb met menig sloopbedrijf anders meegemaakt. Dat zijn pas echte boeren.

Zo ook het bedrijf in dit topic. Ik zou middels een aangetekend schrijven even laten weten dat je fout geinformeerd bent cq bedonderd.

En dat je verder geen zaken meer met hun wenst te doen. Voorts het verzoek om niet meer te communiceren naar jou op straffe van aaangifte.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.