sledgehammer Geplaatst: 30 maart 2005 Delen Geplaatst: 30 maart 2005 INLEIDINGEr zijn meerdere manieren om foto's van je glimmende Z op het internet te showen, hieronder volgt een kleine handleiding voor de website van imageshack.Omdat niet iedereen op een snelle internet verbinding draait, is het gewenst de plaatjes eerst in de juiste grootte te knippen. Zorg ervoor dat de plaatjes worden opgeslagen met een jpg-extensie en niet groter zijn dan 1024x768 pixels. Zou je dit niet lukken begin dan simpelweg bij stap 1 en volg de instructies. ================================================================================Stap1ImageShack is in staat zelf de foto's naar het juiste formaat te verkleinen.0- Ga naar http://imageshack.us/1- Druk op de knop "bladeren" en selecteer de juiste foto op de computer.2- Vink het hokje aan.3- Selecteer 640x800, of 800x600 voor meer detail.4- Plaatje uploaden.================================================================================Stap2Nadat de foto is geupload verschijnt het volgende venster. Selecteer en kopiër nu de laatste link, rood omcirkeld in het volgende voorbeeld:================================================================================Stap3:Nu de foto op internet staat moet hij nog op het forum vertoond worden. Maak daarom een nieuw berichtje aan of een nieuw topic en volg de stappen:- Klik een keer op de knop met het boompje- Plak/paste nu de link uit stap 2 in het tekstvenster, en druk vervolgens op "OK"- Nu ziet het er zo uit:- Plaats het berichtje, en je foto zal nu verschijnen op het forum. ================================================================================In het foto gedeelte en de members gallery is het mogelijk foto's direct te uploaden via het z3forum zelf:-Membersgallery (Een nieuw topic/post aanmaken is vereist.) -Foto-topic (Een nieuw topic/post aanmaken is vereist.)================================================================================tipshandig voor windows gebruikers voor imageshack, foto's met een enkele druk op je muis uploaden:download================================================================================Handig voor mac osx 10.4 gebruikers voor imageshack, foto's met een enkele druk op je muis uploaden:download================================================================================en nog veel meer handige imageshack dingen:http://reg.imageshack.us/content.php?page=features Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 30 maart 2005 Delen Geplaatst: 30 maart 2005 Super idee Sledge -_- Quote Link naar reactie
Z3tje Geplaatst: 30 maart 2005 Delen Geplaatst: 30 maart 2005 Is idd wel handig om te weten -_- voor nieuwe gebruikers. (zoals ik hihi) Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2005 Dat was het hele idee erachter -_- Quote Link naar reactie
Superduper Geplaatst: 31 maart 2005 Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Goeie How-to.. Quote Link naar reactie
klaaz Geplaatst: 1 april 2005 Delen Geplaatst: 1 april 2005 schreef sledgehammer: PS: Als Klaaz problemen heeft met het plaatsen van het paswoord, moet je het even zeggen, verwijder ik hem, en zet een link neer naar je mail. Het DHZ topic is trouwens alleen voor leden, dus is niet geheel openbaar.Ik zal het paswoord er uit halen, dan is het nog makkelijker.. ^_^ Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 Perfect!!! ^_^ Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 1 april 2005 Delen Geplaatst: 1 april 2005 goeie actie, staat nu vastgepint ^_^ Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 -UPDATE-ImageShack heeft nu een handige feature, waarmee je de foto's snel en gemakkelijk in het juiste formaat verkleint.Zie de startpost voor meer info. Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 16 november 2005 Delen Geplaatst: 16 november 2005 Misschien handig om de uploader van Klaaz weg te halen en elk andere er voor in de plaats te zetten.Putfiles oid. :ok: Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2005 Zoek maar uit. :ok: Quote Link naar reactie
napoje Geplaatst: 1 december 2005 Delen Geplaatst: 1 december 2005 handig voor windows gebruikers voor imageshack:http://reg.imageshack.us/content.php?page=quickloadHandig voor mac osx 10.4 gebruikers:http://reg.imageshack.us/content.php?page=widgeten nog veel meer handige imageshack dingen:http://reg.imageshack.us/content.php?page=features Quote Link naar reactie
ivodl Geplaatst: 1 december 2005 Delen Geplaatst: 1 december 2005 Zeker heel handig! Sjeezoes...wat voor datacentrum moeten ze daar wel niet voor hebben ;) Dat ze dat allemaal kunnen financieren door te paar banners op hun site Quote Link naar reactie
RimBro Geplaatst: 1 december 2005 Delen Geplaatst: 1 december 2005 @Ivodl:Misschien kunnen we samen iets opzetten?? Kan ik misschien ook een Z3 rijden van de baas Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2005 Die van de MAC ziet er veel handiger uit. ;) Maar zeker een handige functie. ^_^ Napoje, open jij een nieuw topic in foto's? Dan edit ik deze TS. Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 1 december 2005 Delen Geplaatst: 1 december 2005 schreef sledgehammer: Die van de MAC ziet er veel handiger uit. ^_^ precies wat Napoje beeogde te bereiken ;) Quote Link naar reactie
napoje Geplaatst: 1 december 2005 Delen Geplaatst: 1 december 2005 dashboard... Ooit ook in windows vista gekopieërd onder natuurlijk een andere naam (of was het windows 2007 ) Quote Link naar reactie
napoje Geplaatst: 1 december 2005 Delen Geplaatst: 1 december 2005 schreef sledgehammer: Die van de MAC ziet er veel handiger uit. ;) Maar zeker een handige functie. ^_^ Napoje, open jij een nieuw topic in foto's? Dan edit ik deze TS. mail jij mij even de source van het topic? plaats ik het bij foto's. Ik kan jou messages in dhz niet openen. Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2005 Ik had al een reply gestuurd van je eerdere mailtje, maar bij deze dus nog een keer. ;) Quote Link naar reactie
herbert Geplaatst: 9 april 2006 Delen Geplaatst: 9 april 2006 hoi,ik probeer al een tijdje foto's te plaaten en doe dat zoals beschreven met imageshack maar krijg steeds een foutmelding als ik hem wil plaatsen, ites met dynamisch bestand?? wat doe ik fout?gr. h Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 9 april 2006 Delen Geplaatst: 9 april 2006 Gooi de foto's eerst eens op een site als Imageshack.us.Je kan deze foto's niet direct linken van de site waar je vandaan wilt halen. Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 28 april 2006 Delen Geplaatst: 28 april 2006 Sledge klusje voor je;zou je de button knopjes kunnen aanpassen aan de nieuwe stijl van het forum?? Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 28 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2006 Scherp Huub. Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 28 april 2006 Delen Geplaatst: 28 april 2006 Jij bent echt snel danny Quote Link naar reactie
DJLeonardo Geplaatst: 26 augustus 2006 Delen Geplaatst: 26 augustus 2006 Vond een een site van een gast die blijkbaar als missie heeft om betere foto's van auto's op het internet te krijgen Zitten wel goeie tips bij (en plaatjes van mooie Cobra's )hiero Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.