Ga naar inhoud

FOTOWEDSTRIJD - De mooiste van 2012

Individual

Aanbevolen berichten

• Administrator

Helaas kun je nu nog niet stemmen...

Beetje meedenken he, Sander geeft aan dat hij er niet is op het moment dat er wel gestemd kan worden. Sander heeft dat risico dus wel ingecalculeerd zou ik denken ... Heeft verder niks te maken met dat hij mij als eerste noemt . :sFun_whistle:

Link naar reactie

Nou, ik zal het in overweging nemen. :P

Het is overigens geen risico voor Sander, maar voor degenen die nog een foto willen inzenden. Het is een beetje oneerlijk als er nu al stemmen uitgebracht gaan worden. Degenen die nu nog willen inzenden lopen daardoor namelijk mogelijk punten mis.

Mocht het zo zijn dat er de komende dagen nog veel aan inzendingen bijkomt / verandert, dan tel ik Sanders stem waarschijnlijk dus niet mee. :)

Link naar reactie

Nee hoor, de regels zijn er alleen om het spel eerlijk te houden. Ik heb een goed ontwikkeld rechtvaardigheidsgevoel. :)

Persoonlijk maakt het me niet uit, ik wil Sanders stem gerust meetellen. Ik wil alleen niet achteraf te horen krijgen dat er al punten verdeeld werden voor mensen überhaupt hun inzending gedaan hadden.

Link naar reactie

Heb je m niet in een hoge resolutie, ik wil m dan wel voor je op de site zetten

CABRIOOT'S Z1

bmwz1z3.jpg

bedankt ik zal hem eens zoeken maar heb er ook nog een van de z3 coupe en die wil ik er ook wel op zetten, maar hoe?
Link naar reactie

Heb je ze ergens op een website staan, of alleen op je computer? Als dat laatste het geval is, moet je ze eerst ergens online zetten. Als je het adres van de foto geeft, wil vast iemand helpen om 'm hier te plaatsen. :)

Je mag trouwens maar met één foto meedoen, dus eerst even bepalen welke dat gaat worden. :)

Link naar reactie

Dacht het wel maar van de zomer was ik er mee in Knokke toen de rally van het Zoute bezig was nouuu daar stond ook veel moois.

Even googelen op zoute rally of fotos op de mgcc. Belgie

Gr en veel plezier.

Link naar reactie
  • Administrator

303529_10151026311160359_1657251135_n.jpg

Stilleven...

Dit wordt 'm. En vwb het rechtzetten... de belijning loopt in de garage niet haaks op de vakken... :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Lijkt me prima. Kun je dat instellen? :)

We hebben nu ongeveer 30 inzendingen. Valt me niks tegen. :party:

Openstaande puntjes;

- Doet gsusivo nog een geldige inzending? Jawel toch?

- Doet Sjonnie nou wel of niet mee? Jawel toch?

- Waar is de inzending van Tja gebleven? Ik zie alleen nog een rood kruisje.

- Welke foto kiest Rob?

Link naar reactie
  • Administrator

Kan ik niet instellen maar is een kleine moeite (als het niet op 5 minuten komt ;) )

En voor degene die er meerdere foto' s op gezet hebben en geen keuze gemaakt hebben dan maak ik de keuze

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.