Ga naar inhoud

Even voorstellen en start zoektocht Z3...;-)


IBMW

Aanbevolen berichten

Ik zou m lekker zonder afdekking wegzetten,

De kap kan het wel hebben en een hoes is volgens mij meer bedoeld tegen vuil en vogelpoep in de zomer

dan voor de winter met storm en windvlagen.

En als je er toch een hoes overheen trekt, span dan eerst een zachte doek over je achterruitje tegen krassen.

Link naar reactie
  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En als je er toch een hoes overheen trekt, span dan eerst een zachte doek over je achterruitje tegen krassen.

En maak elke keer het raampje schoon als die eroverheen gaat ;) stof, zand, minuscule vuildeeltjes zorgen dat het schuurt als de wind het laat opwaaien.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nou, uiteindelijk zijn wij ook de "trotse" bezitters van een Z3. Een 2.2i uit 2001 in Saphire-Schwartz met 90K op te teller op dit moment. Er staat geen "S" op het kentekenbewijs maar de auto heeft wel alle extra"s meegekregen. Bij Ruud binnenkort even alle olie verversen, nieuwe schijven voor met blokken, nieuwe draagarmrubbers, nieuw achterruitje, een veerpootbrug en nog wat kleine zaken. Ook wij hebben de geschroefde "42 velgen maar ook de randen zijn in slechte staat. Ik wil eerst zelf proberen of ik die netjes kan herstellen. Nu maar eens kijken hoe ik op dit forum een foo kan plaatsen... :book: ....is geen kwestie van knippen en plakken...wordt vervolgd. Groeten Martin

Link naar reactie

Gefeliciteerd ;) even het op het lekkere weer wachten en dak open. Zijn rim rings niet iets? Zag ik ooit eens op een tuning beurs. Een rand die je rondom je velg monteert die stoeprandschade evt. Verbergt en t er tegen beschermt.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Ja, die carport....dat ligt bij de gemeente... <_< ...kan wel even duren vrees ik...

Waar kan ik het beste 2 sierstukken kopen voor de uitlaat?

Ik zie prijzen van € 119,= per set (BRMS) tot € 30,= per set (uitlaatsierstukken.nl).....tja, er zal best kwaliteitsverschil zijn maar ik ben geen kenner.

Waar moet ik zijn?

Dank en fijn weekend,

Martin

Link naar reactie
Waar kan ik het beste 2 sierstukken kopen voor de uitlaat? Ik zie prijzen van € 119,= per set (BRMS)

De dealer of eBay...

BRMS heeft (naar mijn persoonlijke doch onbescheiden mening) de hebbelijkheid OEM BMW -spulletjes te verkopen met een wel héél erg ruime marge. Leuk dat ze dingen misschien op voorraad hebben, maar met een factor 2 prijsverschil wacht ik graag wat langer tot ik m'n goodies in huis heb!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.