Ga naar inhoud

wie kent deze bedrijven?

Aanbevolen berichten

Komende vrijdag is het dan zover dat we serieus gaan kijken naar een Z3. We gaan naar de volgende bedrijven:

Autobedrijf Knoop in Maarsen of Breukelen

Autonique in Uden

Autosale in Nistelrode

Daar staan de Z3's die aan onze eisen voldoen. Ik wil natuurlijk ook weten waar ik op moet letten bij de aankoop van een Z3, maar daarvoor zoek ik nog even op dit forum. Of ik laat een aankoopkeuring doen bij de ANWB. Maar minstens zo belangrijk is de verkoper, wie heeft er ervaring met de genoemde bedrijven? Knoop is een merkdealer (niet van BMW) en de andere zijn handelaren.

Link naar reactie

Autosale vast vergeten dan.

Voor 3 auto's geweest door de jaren heen, en elke keer dacht ik wee bijmezelf: sukkel, dat wist je toch! Waren allemaal opgeknapte schadeauto's die ze zelf hersteld hadden. Ik was over de kwaliteit daarvan niet zo te spreken, en t schijnt dat ik daar wel wat verstand van heb.....garantie hoef je ook niet veel van te verwachten bij ze. Snelle handel, niet zeuren.

Aan de bedrijven te zien zoek je aan de onderkant van de markt, dan kun je ook de overeenkomstige kwaliteit verwachten.

• Like 1
Link naar reactie

Autosale in Nistelrode daar ben ik jaren geleden eens geweest en ik kreeg daar geen goed gevoel bij.

Heb eens rondgekeken maar was er snel weer weg, inderdaad snelle handel en de persoon die me aansprak gaf ik mijn oudste fiets nog niet mee.

Grroeten

Ad

Link naar reactie

BMW Z3 Roadster 1.9i Sport * Incl. hardtop en set winterbanden *

Algemene gegevens

Kilometerstand: 99.684 km

Carrosserie: Cabriolet (2 deurs)

Brandstof: Benzine

Bouwjaar: dec 2002

Transmissie: Handgeschakeld (5 versnellingen)

Kleur: Blauw metallic

Onderhoudsboekjes: aanwezig (voertuig is dealer onderhouden)

APK: gekeurd tot 01-06-2013

De meest verstandige keuze is deze, maar dat is zonder ze alle drie gezien te hebben. Bij een Mazda-dealer, Knoop in Breukelen.

http://s1171.beta.photobucket.com/user/ad1952/media/67LFVX.jpg.html

aangepast door advanbrunschot
Link naar reactie

Hoi, wij hebben naar veel zoeken particulier en bedrijven in mei gekocht bij autonomie in Uden. We zijn ook in Nistelrode wezen kijken ondanks de weinig positieve woorden daarover op internet, maar om ui te sluiten toch wezen kijken. Wij werden daar niet serieus behandeld. De verkoper bleef maar zitten en vertelde aan de overkant staan er nog een paar meer kijk daar ook nog maar even.

In Uden werden wij netjes behandeld en voor ons gevoel stond daar een eerlijke verkoper, waar ik al wel een mailwisseling mee had gehad. De auto werd keurig netjes afgeleverd incl. De kofferbak deksel waar plekjes op zaten werd netjes gespoten. De verkoper was bereidt om van alle kanten te helpen. Wijnhebben daar. Gekocht en rijden tot alle tevredenheid rond in onze Z3

Link naar reactie

BMW Z3 Roadster 1.9i Sport * Incl. hardtop en set winterbanden *

Kleur: Blauw metallic Topaas blauw

Goeie kleur. ;) Ziet er op het oog goed uit, maar uit ervaring weet ik dat foto's niet alles zijn. Let wel op de meerprijs van de 'standaard' Bovag garantie en misschien hebben ze naast de hardtop en de winterbanden ook nog het kofferrek er bij, want die heeft er blijkbaar wel ooit opgezeten.

Link naar reactie

Vandaag rondje gemaakt, Autonique viel meteen af. De linnen kap was behoorlijk versleten en gaf maar heel weinig terug voor de Renault Twingo die we in wilde ruilen. Daarna naar Autosales in Nistelrode. Mooie auto, verkoper gaf wel vertrouwen, 2 mnd garantie op motor en bak, zonder arbeidsloon. We konden er ook een hardtop bijkopen en we kregen het bedrag mee wat we bij moesten betalen. Daarna naar Auto Knoop in Maarssen.

Een mooie Z3, met hardtop, 4 winterbanden op lichtmetalen velgen, kofferrekje, een half jaar jonger, 8000 km minder op de teller, 6 maanden garantie incl arbeidsloon, en als klap op de vuurpijl nog 100 euro minder bijbetalen. Dus die is het geworden, a.s. vrijdag ophalen. We zijn er heel gelukkig mee.

z32mb.jpg

aangepast door advanbrunschot
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in