Ga naar inhoud

Winterbanden met lmv te koop

Gast Jack-z3

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Z3 destijds aangeschaft met extra winterbanden, maar onder winterse omstandigheden ga ik er toch niet mee rijden.

Voorzien van Michelin Pilot Alpin banden, 205/60 R15H

Profieldiepte 6 en 7 mm.

Prijs: ¤375,-

Zie foto's:

p1030738g.jpg

p1030742c.jpg

aangepast door Ronlittle
foto zichtbaar gemaakt.
Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mijn winterbanden advertentie wil ik ook op Marktplaats zetten, met wat spec's van de velgen.

Wat voor maten e.d. moeten daarbij, en kent iemand deze velgen en de spec's die daarbij horen?

Ik heb ze tegelijk met mijn Z3 gekocht.

Link naar reactie

passen ze op alle z3's ??

ik bedoel ook op de mijne van '97

ik heb eens een auto gehad en daar pasten geen wielen op van hetzelfde type auto van een vroeger bouwjaar

vandaar deze vraag

aangepast door coot
Link naar reactie

Geen idee eigenlijk of de remtang wel/niet pas! Maar ik wil niet kleiner dan 16"

Als het 16" geweest zou zijn had ik geprobeerd een duo aankoop te doen met iemand die alleen de banden had willen hebben. Ik zou de velgen dan standaard onder mijn zzz willen hebben. Ik heb nu de standaard velgen erop zitten. Op zich vind ik dat ook niet lelijk, maar als je het zo tegenkomt en je kan er gunstig aankomen, waarom niet:-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.