Ga naar inhoud

Winterstalling Z3

Marcok

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Graag ontvang ik tips voor het stallen van mijn Z3 in de winderstalling. Inmiddels een ruime hoes gekocht (Blokker 12 euro), scheelt krassen tov een stijvere hoes en een Ctek accu bijlader om de accu op peil te houden. verder zal ik de ruitenvloeistof leegsproeien/ pure wintervloeistof in het reservoir doen.

Een vraag die nog bij mij leeft is of ik het dakje het beste open of dicht kan hebben.

Verder nog nuttige tips ?

Met vriendelijke groet,

Marco

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Hallo Marco,

Ik heb mijn z3 ook afgelopen week in de winterstalling gezet. Voordat ik hem stalde heb ik ervoor gezorgd dat er nieuwe olie in de motor zit (in oude olie zit vaak condenswater). Vorig jaar november had ik de auto helemaal afgetankt, dat heb ik dit jaar niet kunnen doen (auto was al geschorst). In principe hoeft het niet, daar de z3 een kunstof brandstoftank heeft. Auto is wel gepoetst en gecleanerd. Het dak is dicht en de ramen een stukje open voor ventilatie.

Ik las dat je een druppellader gekocht hebt. Dit is een goed plan, heb ik ook!

Kijk wel uit met die hoes van de blokker. Er zit een verschil in hoezen. Je hebt indoor en outdoor. Neem een hoes die expliciet voor indoor geschikt is. Hij moet ademend zijn, anders heb je volgend voorjaar de paddestoelen op je dak staan... Als je vragen hebt, dan laat maar weten. Mijn hoes heb ik gekocht op ebay was iets van 70 euro. Kijk anders even in mijn voorsteltopic...?

Ow ja: je moet je banden even goed hard oppompen!!

Kijk ook even hier:

Groeten Ivo

Link naar reactie
  • Administrator

Hallo allemaal

Verder nog nuttige tips ?

Ook hallo en welkom hier.

Tips, jazeker.

Jezelf voorstellen wordt hier erg gewaardeerd en nog mooier zou zijn als je er foto's bijplaatst.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.