Ga naar inhoud

Wie heeft een kopie van MH 9790788

ad k

Aanbevolen berichten

Vandaag mijn schakelaars binnengekregen om mijn stoelverstelling weer werkend te krijgen.

Bij het partnummer van de schakelaar staat in RealOEM dat montage handleiding MH 9790788 geraadpleegd moet worden.

Wie heeft deze toevallig beschikbaar of kan er aan komen ?, ben benieuwd wat daar in staat waar ik rekening mee moet houden.

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

BMW tis geeft dezelfde info als de web versie op dit punt. De lichtgekleurde items in de web versie staan gewoon niet in de dvd versie van TIS, niet de mijne althans. (dus daar staat wat dat betreft niets meer in)

Dat documentnummer staat niet in TIS. In de dvd versie kan je zo'n nummer direct in typen, en in de web versie kan je het gewoon zien.

Voor die z3 is bijv. "removing and installing front seat" nummer 52 10 000.

Misschien is het een EBA nummer oid?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Misschien is het een EBA nummer oid?

IK heb het PN opgezocht in nederlandstalige versie van RealOEM en achter het PN in de notitie-kolom staat "Zie MH 9790788".

Ik nam aan dat MH voor montage handleiding staat en dus gelijk is aan EBA op zijn duits. Echter als ik naar de duitse taal overschakel staat er in de notitie "Siehe MH 9790788" dus zal het ook wel geen EBA zijn maar weer een ander soort document.

Ik heb mijn eigen TIS en EBA al nagekeken maar kan dit nummer niet terugvinden of iets wat aanwijzigingen geeft mbt het inbouwen of vervangen van de rechtse stoelschakelaar.

Ik zal er wel uitkomen maar als iemand dit misterie kan oplossen hebben we allemaal weer iets geleerd.

Groeten

Ad

aangepast door ad k
Link naar reactie

Heb even eigenwijs op onlogische lokaties lopen zoeken en kwam bij pantri trading voor 1 engelse pond een a4 tje tegen met de tekst: bij voertuigen die voor 01.07.1997 geproduceerd zijn moet de inbouw-opening in de zijdelings stoelframe-afdekplaat volgens afbeelding 3 bewerkt worden.

en dat a4 tje ziet er zo uit:

Foto-MTPNP6TA-D.jpg

Beetje inzoomen en dan is 't goed leesbaar :P

Link naar reactie

als Ad K er maar wat aan heeft

Duidelijk wat er bedoeld word, voor mij geen extra werk, het gat zoals aangegeven zit er al in, auto is van 2002.

Wat voor documenten zijn dit nu eigenlijk ? Het is geen EBA en geen TIS.

Ik zie in RealOEM regelmatig dat er naar dit type document verwezen word dus blijft de vraag hoe kom je aan dit soort documenten?

Ik ben in ieder geval geholpen, bedank voor het meedenken

Groeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in