Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

2 stuks Pirelli 265/30-19 P-Zero

Foto%2022-07-15%2011%2039%2019.jpg

Foto%2022-07-15%2011%2040%2007.jpg

Dit zijn de vervangers van de rotalla banden, die ik een week geleden erop had gekregen, dit na aanraden van mijn lokale garagist.

Deze had goede ervaringen met deze banden en nooit klachten. (Edit na scherpe blik van de Baron)

Mijn ervaring was geheel anders en deze was niet positief, helemaal bij nat weer een schuivende achterkant.

Dus de rotalla's zijn er vanmorgen weer afgegaan en de Pirelli's er voor in de plaats, hopelijk nu betere resultaten.

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Omdat er van een een stuk was afgebroken, meteen maar allebei de gasveren van het achterklepje vervangen.

En het verschil met de oude veertjes is best wel groot, ik krijg de achterklep bijna niet meer dicht gedrukt :171:

Nieuwe softtop, achterbanden en gasveren, volgens mij is ie nu helemaal klaar voor de vakantie. :wave:

19927803361_6f8305a677_c.jpg

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Je kent het trucje met dat rubberblokje geheel links op jouw foto Marco? Zo nu en dan een kwartslag draaien. Sluit het deksel mooier aan :)

Link naar reactie

Dit zijn de vervangers van de rotalla banden, die ik een week geleden erop had gekregen, dit na aanraden van mijn lokale garagist.

Persoonlijk zou ik een garagist die Rotalla-banden aanbeveelt voor een Z4 3.0 niet meer serieus nemen.

  • Like 2
Link naar reactie

Je kent het trucje met dat rubberblokje geheel links op jouw foto Marco? Zo nu en dan een kwartslag draaien. Sluit het deksel mooier aan :)

Dat is alleen voor mensen met een rekje achterop, :schater:

mijn koffer sluit als een kluis :punk:

Link naar reactie

Vond het idd wel leuk gevonden, Sander maar weet nu ook wat het voor verschil maakt tussen een goedkope en duurdere band.

De Pirelli geeft me weer het vertrouwde gevoel van vastheid op de weg.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ga de volgende set misschien eens Hankook proberen. De Uniroyals 2 bevallen mij veel minder goed dan type 1 (o.a. cuppen en veel herrie). Type 1 was echt goed, type 3 weet ik niet, maar ik wil graag banden op de velg kunnen wisselen (v-profiel) zodat ze 2x zo lang meegaan.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Oh ja, die had ik volgens mij al een keer bij jou verdraaid, of niet?

Als jou dat een goed gevoel geeft vind ik het prima, :hypocritesmiley:

maar iedereen komt met die tip, dus mijn blokjes zijn net tollen en worden zo'n 10 keer per jaar gedraaid :wacko:

Waarom neem je ook geen Michelin Rob?

ik merkte meteen positief verschil met die uni royal

aangepast door coot
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.