Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Yep. Ik heb hem destijds ook bij de dealer gekocht: afgezien van de rode mistlamp de juiste lampjes ... Die rode mistlamp kon ik ook niet verwachten natuurlijk, bij een lamp die niet bedoeld is als mistllamp.

Link naar reactie

Als je een goede relatie hebt met je dealer, en die heb ik, krijg je vaak best wel wat korting :hypocritesmiley: Je weet dan tevens zeker dat je originele spullen krijgt en mocht er een keer iets niet helemaal OK zijn wordt het netjes opgelost...

Link naar reactie

Ik heb ooit bij een garage een expansievat voor de koelvloeistof gekocht. Die bleek voor een 3 serie te zijn. Volgens de garage precies hetzelfde. Klopt. Behalve dat de sensor anders was en er wen continue storingsmelding was op het dashboard. Ook twee ruitenwissers gekocht die ultiem lelijk zijn. Ik geloof inderdaad meer in de originele dealer. Als ze vriendelijk zijn inderdaad de beste optie. Maar dat is niet altijd het geval. Maar dan nog liever onvriendelijk dan goed bedoelt en achteraf verkeerde onderdelen!

Link naar reactie

^^^^ Waar haal je completer en goedkoper vandaan ? Dealerprijs van zo'n achterlichtunit zit -volgens realoem- op 218 dollar en het rode silver light of diadem - lampje nr 6321 6927 722- de somma van 26,68 dollar...

Ik heb het niet nagevraagd bij de dealer, maar mijn ervaring tot nu toe met onderdelen is dat de prijzen op REALOEM een redelijke indicatie geven van wat de dealer hier rekent.

Bij mij zaten overigens alle juiste lampen er in (ook de silverlines voor de richtingaanwijzers) behalve het mistachterlichtlampje, maar dat was via de wereld wijde internets ook te scoren voor iets meer dan een tientje, inclusief de verzendkosten. Dus in dit specifieke geval heeft mijn onvolprezen dealer niets aan mij verdiend. :)

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Cijfers 2.0.

Gevonden op marktplaats bij iemand die grossiert in kleine onderdelen van ztjes.

dus zoek je zoiets, of rubbers, allerlei schakelaars, plofzakken enz enz. Het staat op marktplaats bij 1 aanbieder.

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie
  • Administrator

Zojuist toch ook maar weer een KW v1 schroefsetje besteld bij Ruud. 13 jaar oude :m: dempers met recente Eibach Pro maken het toch wel heeeeeeeeel krap op de hellingbaan van de parkeergarage van mijn tijdelijke onderkomen .... Weer verlagen kan daarna altijd nog!

Link naar reactie

nieuwe instaplijsten en beschermingslijsten. was al lang nodig. iemand interesse in de oude?

Ohh die zijn wel gaaf. Waar zijn die te koop?

Die oude zijn jammer genoeg niet voor mij geschikt.

Link naar reactie

Cijfers 2.0.

Gevonden op marktplaats bij iemand die grossiert in kleine onderdelen van ztjes.

dus zoek je zoiets, of rubbers, allerlei schakelaars, plofzakken enz enz. Het staat op marktplaats bij 1 aanbieder.

Hoe heet die aanbieder?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.