Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Een afdekplaat voor onder mijn bumper, inclusief bevestigingsklemmetjes.

OADHbs.jpg

Kostte helemaal niet veel bij de dealer, maar wel weer erg jammer dat ze het teveel werk vonden om het ding even te monteren. Het zou volgens de uiterst deskundige monteur veel werk kosten omdat de bumper eraf zou moeten.

Ik heb het dus zelf maar even gedaan, je kunt er van bovenaf gewoon bij. Ik was binnen 10 minuten klaar, alleen waren mijn mouwen en handen wat vies geworden. En het is even gefrunnik om die klemmetjes goed vast te krijgen.

Link naar reactie

Jawel hoor ik heb hier nog wel een flinke luchthoorn liggen met compressor,en die geeft ook een mooie lage vrij harde brul.

Ik heb er destijds een op mijn 5 gemonteerd,en een op de polo van het meissie.

Vaak keken de medebestuurders boos naar de vrachtwagenchauffeur als we op de knop drukten .

Maar misschien ben ik daar wel een beetje overheen.

Link naar reactie

Vandaag Van Pylos naar Athene gereden... 300 Kilometer om mijn hardtop in dezelfde kleur als mijn auto op te halen... Maledievenblue...

zie link op car.gr LINK

Kom ik er aan; installeer de nieuwe uit doos hardtop op de auto - is ie Toledoblue...

Zonder bonnetje a 1250 euro...

11014270_10152865782988401_1339901391879

Nou ja; nu ik al betaald had kon ik niet meer terug - en eigenlijk vind ik het stiekem wel een mooie kleur - dit contrast...

En bijna thuis ook nog een Pitta Gyros en cola - a 4,75 Euro. (zonder bonnetje)

1901643_10152865649543401_29495768786488

Onderweg op de snelweg wel erg veel windgeruis - het lijkt of de ramen niet goed aansluiten op de hardtop - de handleiding geeft nauwelijks instructie - kan ik de hardtop afstellen ergens? Heeft iemand een professionele instructie PDF?

EDIT: GEVONDEN: De installatie manual die niet meegeleverd is in de doos! LINK

aangepast door kmk4444
Link naar reactie

Vandaag Van Pylos naar Athene gereden... 300 Kilometer om mijn hardtop in dezelfde kleur als mijn auto op te halen... Maledievenblue...

zie link op car.gr LINK

Kom ik er aan; installeer de nieuwe uit doos hardtop op de auto - is ie Toledoblue...

Zonder bonnetje a 1250 euro...

11014270_10152865782988401_1339901391879

Nou ja; nu ik al betaald had kon ik niet meer terug - en eigenlijk vind ik het stiekem wel een mooie kleur - dit contrast...

het valt al bij al misschien nog wel mee, maar ik denk dat ie in dezelfde kleur toch mooier staat

eigenlijk wel een beetje jammer niet?

wie is er in de fout gegaan, verkeerd doorgegeven of verkeerd geleverd?

edit: zie net op die link dat de aanbieder de verkeerde kleur opgeeft, vreemd :blink:

aangepast door rscl
Link naar reactie

Eerst de standaard uitlaat vervangen voor een Simons einddemper:

Grotefoto-HVRDLVVY.jpg

Toen de Disa klep vervangen:

Grotefoto-PUY7ZCQX.jpg

Nu de hardtop opgehangen in een onlangs gekochte hoes:

Grotefoto-PCYHBX3D.jpg

En natuurlijk de M-versnellingsknop:

Grotefoto-CL8HQBRP.jpg

aangepast door ChriZ
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.