Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Mudflaps achter, nieuwe gootrubbers, setje achterspeakers 10 cm, andere sportstoelen, led lampjes voor de stads en breedte lichten, andere achterveren ter verhoging van de koets wegens het uitlaat schrapen op de drempels, wat ik zonde vindt van mijn rvs. Hij staat wellicht nu iets te hoog dat weet ik pas als de originele velgen er weer onder zitten. Velgen ga ik plasti dippen.

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

Een bumper voor achter...... Nee geen schade gereden en nee ik ga niet terug naar 1 uitlaat

maar gewoon om iets te proberen (een paar weten wat, hoop dat ze hun mond houden).

Voor het geval iemand een scheur in zijn achterbumper heeft en een hele zoekt PM me dan maar dan kunnen we ruilen.

De bumper is zwart en is voor pdc, moet geloof ik wel gespoten worden.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Voor op je computer of op je smartphone (zoals BMWhat)? Ik heb gisteren toevallig geprobeerd om BMWhat aan te slingeren op mijn Android, maar dat lukte niet erg ... Ik zal nog wel even een los topic plaatsen.

Link naar reactie

Voor op de computer,ik krijg rheingold,dit gebruiken ze bij bmw ook (is mij verteld)

en natuurlijk ncs expert en inpa.

Ik kan ws via hetzelfde adres ook de navi voor de e89,s gaan verkrijgen en de fsc code,s dus dan kan ik hopelijk ook auto,s van een 2015 navi voorzien.

Maaar dat is nog ffe afwachten,de 2015 premium is er zowiezo nog niet.

Link naar reactie

Hmm ok is meer dan die 2 tientjes die ik er destijds voor rekende haha.

Ja, jammer dat de firma Sander39 nu allen maar rubbertjes verkoopt!! En BEWM levert ze zonder flitspalen.

Misschien toch maar weer in de collectie opnemen? Mooie handel toch?

Link naar reactie

Ik zou niet zo ver gaan en het 'mooie' handel noemen :ph34r:

en ik zou er eerlijk gezegd ook niet al te veel op het forum over praten.

aangepast door GuidoK
  • Like 2
Link naar reactie

Ons zzz-tje is vorig jaar op de P geraakt door een dame (nah ik raakte hem bijna niet en er is niks te zien aan schade-de; lak eraf en de bumper 1 cm naar binnen was haar even ontgaan)

Voordeeltje is nu dat de beide bumpers tegen een kleine meerprijs gespoten worden, stond nog op de to do lijst.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.