Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Sander - kan je je voorstellen dat mijn medewerkers 800 euro per maand verdienen en al blij zijn dat ze betaald worden aan het einde van de maand? Hier in Griekenland zijn er veel bedrijven die helemaal niet betalen aan het einde van de maand en mensen gaan gewoon naar hun werk omdat ze bang zijn dat ze anders überhaupt niet betaald worden!

wat is het gemiddelde inkomen van een griek?

Link naar reactie

ja ik kan mij zeker voorstellen dat er maar €800 verdiend word.

maar ik kan mij dan ook voorstellen dat dat een van de redenen is dat dingen daarom goedkoper zijn dan bij ons!

als de bedrijven hetzelfde zouden vragen in lagerelonen landen dan verkopen ze daar helemaal niets meer,de vraag is betalen zij zo weinig of betalen wij zoveel?

Link naar reactie

Nou sander, het antwoord zit in je vraag, wij betalen te veel voor alles.

En voor onze in Griekenland verblijvende Z rijder, wees maar blij dat Griekenland (nog) in de EU zit, want daardoor is nog niet de hele boel ingestort.

Aan de andere kant na een faillissement doorstarten brengt ook verliching

Link naar reactie

blijkbaar kunnen bedrijven in sommige landen door minder te vragen voor iets toch ook winst maken ,misschien dat ze dan in de rijkere landen nog veel meer winst maken .

of zouden ze doordat ze in de rijke landen meer vragen het ook goedkoper in armere landen kunnen aanbieden?

ik denk zelf dat ze winst en meer winst maken .

Link naar reactie

Je moet kijken hoe de kostprijs van een product is opgebouwd. Het is niet zo dat hetzelfde product in verschillende landen altijd hetzelfde kost om op de markt te kunnen brengen. En het is dus ook niet zo dat een hogere verkoopprijs automatisch meer winst betekent.

Behalve de kosten om het product te maken, heb je te maken met kosten voor marketing, kosten voor winkelhuur, personeelskosten, transportkosten, belastingen, kosten van toeleveranciers, verzekeringen, enzovoorts, enzovoorts. Zelfs al zou het zo zijn dat de kosten van sec het product niet verschillen (wat echter vaak wel zo zal zijn), dan zullen alle genoemde kosten in 'dure' landen hoger liggen dan in 'goedkope' landen. De verkoopprijs van het product zal dus ook navenant hoger liggen.

Link naar reactie
  • Administrator

Aero-pakketje in de kleur titan silber :punk:

Foutje bedankt....niet meer leverbaar niet aangepast op hun website :muur:

Wir entschuldigen uns dat dan weer wel, nou dan maar twee skirts bestellen want ik WIL ze nu

Link naar reactie

Ik heb ze ook en het ziet er goed uit,maar vind jij ze handig, als je je dak omhoog doet moet je ze steeds weer afhalen

We gaan het merken, zoveel moeite is dat toch ook niet en het staat netjes

Link naar reactie
  • Administrator

Heb je de grijze of de zwarte gekocht Ad? Die op de foto zijn grijs, jij moet toch echt wel zwart hebben bij een zwarte auto met zwarte bekleding ...

Link naar reactie

Heb je de grijze of de zwarte gekocht Ad? Die op de foto zijn grijs, jij moet toch echt wel zwart hebben bij een zwarte auto met zwarte bekleding ...

Ik heb zwarte, de foto komt van internet als voorbeeld

Link naar reactie

Deze :-(

Foto-HTGDZV8X-D.jpg

Relais besteld via ebay , verschillen in afmetingen , relais welke ik moet hebben NEC EP2F B3G1S

En deze :-)

Maurits , spiegels zijn verzet en heb stof gebruikt , welke ik uitgesneden heb om kenteken zichtbaar te maken , om "spiegelgaten" op te vullen. In "gat" voor kenteken heb ik plastiek geplaatst ( deze komt van een oud tentraam )

Nu kan ik ZZZZ beschermen tegen boomharsen enz. als we binnen week of 3 naar Z-Fr gaan.

Foto-DPAFQS8Y-D.jpg

Foto-86KJGVCU-D.jpg

aangepast door bojan
  • Like 1
Link naar reactie

Ik wilde nog even reageren over die 58 euro expansie tank! Die is dus mooi de verkeerde! HAHAHA Die knakworsten hier in Griekenland hebben gewoon geen enkel idee.... Ze waren er zoooo zeker van dat het de goede was - dus als iemand nog een expansie tank nodig heeft voor een BMW X3!!! Ik heb er een liggen! LOL

Link naar reactie

Ja, x3 en e46 zijn andere tankjes. De z4 tank is modelspecifiek.

Wellicht scheelt automaat of handbak ook nog.

Daarom gewoon met het onderdeelnummer wat je zelf hebt opgezocht naar de dealer stappen. Dat doe ik althans. Als het dan fout gaat, dan ligt de fout bij jezelf :wink:

Link naar reactie

Een set nieuwe schockdempers rondom voor mijn M QP. Zijn de oude aan vervanging toe..? uhmm nee.. gewoon alvast in voorraad mocht ik de 15 jaar oude dempers vervangen. Nieuwe dempers op de kop weten te tikken voor 250 euro. Alles origineel!

Bij de dealer wat rubbers in het onderstel, stuurhoesje, multiriem en modderkap rechts voor moeten vervangen.. kosten totaal 560 euro.

Apk punten... Zero!

Binnenkort olieservicebeurt..

aangepast door raoul
Link naar reactie

A2 fuseekogels vervangen aan de z3 coupe in Goes

Een is echt slecht, je snapt niet dat nog de keurmeester nog ik zelf dit gezien hebben.

Kosten 113,00 voor twee

Laten doen na constatering op de BMW backstage dag.

Rijd een stuk beter en strakker.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.