Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

^^ Heb alleen gisteravond even gecontroleerd of ik communicatie had via INPA en dat was oke.

Ben allang blij dat alles op win7 draait, binnenkort maar eens wat opties aan en uit zetten met ncsexpert

en nog eens inlezen wat en hoe INPA werkt.

Ook een razendsnelle reactie voor de registratiecode van de verkoper!!

aangepast door CorvH
Link naar reactie

^^ Als je de vele vele handleidingen volgt :book: moet het goed gaan en inderdaad niet zomaar aanklooien anders heb je
alle instellingen verwijderd/gedeactiveert ... weet ik veel wat nog meer van ellende :muur:

Dus als een olifant in een porseleinkast zeg maar voorzichtig proberen.

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Vanavond even de tool getest, wat heb ik gewijzigd:

Bliep (1 of 2) bij afsluiten en openen auto

Dak openen en sluiten bij vasthouden drukknop sleutel

Nog te doen:

Deuren op slot bij XX km uit zetten

Bijrijders raam bediening dicht met one touch

Link naar reactie

Yep, staat in de lijst

Ben wel nieuwsgierig of je alle functies kan gebruiken/programmeren. Voorbeeld, ik zou heel graag 1 keer knipperen naar 3 keer knipperen willen zetten, echter schijnt dat aan de soort GM5 module te liggen, mijn auto is van 2004, en dan schijnt dat niet sofwarematig te kunnen en zal er een lichtmodule tussen moeten. zo geldt dat ook voor comfort opening van het dak.

Link naar reactie

Comfort knipperen is alleen mogelijk van de FL

Comfort opening/sluiting heb ik nu via de AB sleutel (moet je wel de knop op de sleutel ingedrukt houden)

^^ het SW pakketje wat ik gekocht heb draait op mijn huidige laptop met win7 met USB-OBD

Link naar reactie

Vanavond even de tool getest, wat heb ik gewijzigd:

Bliep (1 of 2) bij afsluiten en openen auto

Nog te doen:

Deuren op slot bij XX km uit zetten

Bijrijders raam bediening dicht met one touch

Dak openen en sluiten bij vasthouden drukknop sleutel,

Kan dat ook bij een z3?

Link naar reactie
  • Administrator

Dak openen en sluiten bij vasthouden drukknop sleutel,

Kan dat ook bij Z3?

Bij jou wel.... Met je linkerhand knop van de sleutel ingedrukt houden en met je andere hand het knopje in de auto....succes :171:

Link naar reactie

Een complete USB/OBD set met alle tools, die draait op win7 64b

Met gemakkelijke installatiesoftware.

Van eBay voor 32,75!

Voor zover ik het in de advertentie kan zien is deze software niet geschikt voor een Z3, iemand al ervaring ?

Link naar reactie

Comfort knipperen is alleen mogelijk van de FL

Comfort opening/sluiting heb ik nu via de AB sleutel (moet je wel de knop op de sleutel ingedrukt houden)

^^ het SW pakketje wat ik gekocht heb draait op mijn huidige laptop met win7 met USB-OBD

dacht het al van het knipperen. Sander en anderen hadden hetbook al gezegd. Voor hetzelfde geld kon het met jouw software pakket wel ineens.

Ik heb zelf sss program van bmw, volgens mij kan iknhet dak niet programmeren via de ab. Is dat bekend bij iemand?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.