Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?

IvoZ3

Aanbevolen berichten

Heb een kort waslijstje gekocht voor de ZZZZ:

-set winterwielen, bridgestone met style 200 velgen

-stoelverwarmingsmatten van een E87 M stoel, de M stoelen zijn/waren nml niet verwarmd ( in 1 stoel nu zelf ingebouwd en werkt perfect)

-waterpomp en thermostaat, Waterpomp zweete iets, dus het zekere voor het onzekere en gelijk maar de thermostaat vervangen

-MP3 aansluiting ingebouwd

-kortere antenne ( geen stompje)

-nieuw plastic binnenkom voor bij de handrem

-nieuw rooster boven de radio, de inbouwer van de carkit had de beugeltjes verknald, dus had heeeeel veel moeite met demontage van de oude

-nieuwe kentekenplaathouders, en kentekenplaten gelijk vastgezet

Link naar reactie

Zover werkt de camera goed, ik heb hem bij het linkje hierboven gekocht omdat het in de buurt is en ik door de klonen het bos niet meer zag. Het is geen Gopro maar het heeft ook geen gopro prijs en aangezien ik de cam enkel gebruik om beelden van een eventueel ongeluk vast te leggen is dit voldoende. Bij mij blijft hij ook vast in de ZZZ zitten. Ik zocht een full HD camera die automatisch opneemt en stop. En dat doet deze, de beeldkwaliteit is erg goed. We vergeleken met het origineel van DOD en het verschil is niet te zien. Op sommige stukjes was de verzadiging anders maar de scherpte(mogelijkheid voor herkenning) was gelijk.

hier zijn wat beelden te zien:

http://youtu.be/pfY3oHfWVKY

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in