Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Niet specifiek voor de Zzz maar wel handig voor de tourtochtjes :)

Garmin 2595LMT aangeschaft, eerste indruk samen met de software "Basecamp" is niet verkeerd!

Heb hem zelf gebruikt tijdens de ardennenrit. Lekker gebruiksvriendelijk. Had alleen nog mijn bedenkingen bij de route's en de manier zoals hij ze inleest. Jammer ook dat je niet kunt zoomen. Had graag gezien hoe de rit nu zou verlopen en dat soort zaken (welke landen plaatsen en dat soort zaken).

Link naar reactie

Falken Ziex912. Ik heb ze nu 1cm breder genomen (265/35r18); ik was er erg tevreden over, en ze waren niet duur.

Met de vorige set (de versleten set) heb ik het ruim 18.000km volgehouden. Met mijn rijstijl vond ik dat best aardig :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Linkerwang leuning en zitting laten herstellen. Linkerwang leuning voor en achter nieuw leder en binnenwerk. Bij de zitting binnenwerk hersteld(beugel) en nieuw schuim. Zit weer als gegoten. Lekker optimale steun in de stoel.


1xi5.jpgg4ck.jpg
gk4w.jpg4ibd.jpg
aangepast door IvoZ3
Link naar reactie

Afgelopen donderdag 2 nieuwe 'achterschoenen': Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 91Y met CA-label en 68dB (bijna fluisterbanden).

Die had ik er ook op. Toen kreeg ik een schroef in een van de banden, en omdat ze zo laag zijn, zag ik niet dat hij lek was. Ik vond het wel af en toe onstabiel voelen op weg naar huis toe. Helaas was er geen een meer te krijgen hier in NZ. Er zit nu aan een kan een gelijke directional Good Year op. Niet mijn ideale keuze, maar de rechterband kon nog makelijk 10.000km hebben.

Link naar reactie

Vandaag de 3 serie verkocht zat toch wel wat onderhoud aan te komen en mijn vrouw rijdt hele korte stukjes en dat komt de auto ook niet ten goede. we hebben hem ingeruild op een ford fiesta van november 2012 met 3400km op de teller. helaas want we hebben er enorm veel schik van gehad.

aangepast door Z3Roadster19961.8
Link naar reactie

Een nieuw rubber voor bij de instap van de linker deur.

Heb je die bij de dealer besteld? Ik heb er onlangs ook een besteld maar volgens mijn dealer was het rubber niet meer te krijgen. Hij heeft toen een gebruikte voor mij geregeld.

Link naar reactie

Nee. Ook tweedehands. Ik geloof dat ze 62 euro kosten nieuw. Terwijl een instaplijst maar 37 euro kost. Belachelijk. Mijn dealer zei trouwens dat hij nog steeds te bestellen was.

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.