Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd naar hoe ze er meer in een schuine hoek uitzien. Ze lijken wel vrij diep (vind ik wel mooi) ...Lage ET waardes?

Hierbij een 'schuin' fotootje <_< . 8Jx17 ET40 en 9Jx17 ET45, dus niet bijzonder afwijkend van de standaard maten. Achter met een 10mm schijf dus eigenlijk ET35. Zit nu nog 215/45 en 235/40 op en dat moet 225/45 en 255/40 worden na de winter.

http://waldstrasse6.de/Z3_pics/DSC_0273.jpg

aangepast door Zetti
Link naar reactie

Vandaag een Set velgen met winterbanden gekocht, niet dat ik met sneeuw, vorst pekel etc. gaat rijden maar misschien heb je nog een paar mooie dagen in de winter om de Z4 uit te laten.

Z4_winterband.jpg

Ik moet ze alleen nog morgen ophalen in Assen en dat gaat helaas weer niet met de Z4.

Link naar reactie

Gisteren de velgen opgehaald in Assen, alle 4 de velgen (Styling 276) zijn totaal schade vrij en de winterbanden van Bridgestone hebben allemaal nog een profieldiepte tussen de 7 en de 7 1/2 mm.

Ik heb er wel 540 km voor moeten rijden maar dat mag de pret niet drukken.

aangepast door maRRco
Link naar reactie

Weer klusje geklaard:

Aandrukrol airco en snaar vervangen

Aandrukrol en geleiderol = snaar dynamo vervangen

2 o-ringen airoc leidingen vervangen

Airco weer afgevuld

Loopt weer als een zonnetje!

Is trouwens de koeling bij z3-tjes een bekend probleem?

Als ik de kap open heb en de kachel vol open en op hardste blaasstand...loopt de motortemperatuur dratisch terug...is dit 'design" of moet ik wat vervangen (termostaat)?

Link naar reactie

Omdat we tegenwoordig op non run-flats rijden en er binnenkort een wat langere rit aankomt: Noodreparatie gereedschapssetje, krik en plaksetje.

En nu maar hopen dat we het voor Jan L*L gekocht hebben :)

DSC_5822.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.