Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Dan zit ie er nog niet in en is ie nog niet bijgevuld.

Ook zijn garage's en aircoboeren vaak niet zo happig op het zelf meebrengen van onderdelen die zij er dan in moeten schroeven.

Dealers werken vrijwel altijd met gestandaardiseerde tarieven per klus. Dat halen ze soms wel, maar soms ook niet. Dat maken ze dan goed met de winst op de onderdelen.

Maar ik zou er ook 1 van ebay halen, er zelf in zetten en dan laten vullen, maar dat is wellicht niet voor iedereen weggelegd.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Diverse redenen om niet via Ebay te kopen.

De tweede pomp op Ebay is zo te zien niet geschikt voor mijn 1.9

De eerste is duidelijk een gebruikte. En de vraag is sowieso hoe staat het met de garantie.

Levertijd bij Airco Service: 2 dagen en dat is met de huidige warmte ook wel wat waard.

Mijn nieuwe pomp met garantie kostte excl. BTW ongeveer € 280,00. Voor het verschil wil ik geen ellende.

De rest van de kosten is voor montage, op druk zetten voor lektest, spoelen en opnieuw vullen.

Totale tijd: ongeveer 3,5 uren. Ben zelf wat minder handig en beschik ook niet over een hefbrug. Dus niet een erg moeilijke keuze.

Gaat er toch iets mis, dan kan ik tenminste verhaal halen. En aangezien dit bedrijf in de afgelopen jaren tot volle tevredenheid de airco's van een Scenic en een Megane CC had gerepareerd, was ook die keuze miet moeilijk.

Ik kan me dus in de reacties hierboven helemaal vinden :clapping:

Link naar reactie

Een beetje als in een restourant komen met je eigen biefstuk .....

Dat is gezien de kwaliteit van de gemiddelde biefstuk in een restaurant zeker een aanrader!

Link naar reactie

Via marktplaats nr 12, mijn rechterkant zat een vervelende kras op.

Ik wou de Chrome line weer bestellen, maar deze zijn niet leverbaar meer!

Krijg nu dus de matte uitvoering, pas prima bij mijn matte dashboard en pookknop.

Wel dus straks een chrome-line linkerkant over.

237.png

Link naar reactie

Ow...kluisdeuren krijg je enkel door te isoleren... niet door nieuwe sloten <_<

Dat isolatiemateriaal is wel een potje zwaar zeg! Kreeg zaterdag een doos. 8 platen (25x 50cm) zijn 5kg :blink:

Link naar reactie

Ow...kluisdeuren krijg je enkel door te isoleren... niet door nieuwe sloten <_<

Dat isolatiemateriaal is wel een potje zwaar zeg! Kreeg zaterdag een doos. 8 platen (25x 50cm) zijn 5kg :blink:

Hebben ze je geen kevlar opgestuurd?

Link naar reactie
  • Administrator

Ow...kluisdeuren krijg je enkel door te isoleren... niet door nieuwe sloten

Isoleren helpt niet veel, nieuwe sloten wel

Link naar reactie

Nou Ruud, dat durf ik niet zo te zeggen. Ik denk dat isolatie 60-70% van het kluiseffect geeft, en het nieuwe slot 30-40%.

Doe maar eens een test na isolatie en dan na isolatie +nieuw slot.

(Sander zal het wel niet met me eens zijn...)

Link naar reactie

Ow...kluisdeuren krijg je enkel door te isoleren... niet door nieuwe sloten <_<

Dat isolatiemateriaal is wel een potje zwaar zeg! Kreeg zaterdag een doos. 8 platen (25x 50cm) zijn 5kg :blink:

en je spreekt uit eigen ervaring?

misschien dat het zo is bij een z3,maar zeker niet bij de z4.

ja natuurlijk is dat zwaar....is dus ook een van de redenen dat bmw het niet zelf overal in propt bij een z.

natuurlijk zal het ook een prijs kwestie zijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.