Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik heb zelfs het vermoeden dat Richelle vorig jaar dat ongeluk met de touring niet had gehad indien je Michelin bandjes (of soortgelijks) onder die wagen had gehad.

Dat had niets met de banden van doen. De lantaarnpaal heeft de auto afgeremd, ging zo snel dat ze niet eens tijd had om zelf te remmen. Daarbij was de weg kurkdroog.
Link naar reactie

Haha, nou graag, engels is toch best lastig als het om techniek gaat. O ja die tourrit is al de 28 e, nou ben benieuwd.

Misschien kom ik ook met een E89, ga morgen weer een kijken in arnhem.die zwarte bij breeman gaat het niet worden

Link naar reactie

Wiechers veerpootbrug. 10 min. montagetijd en geen last van afgeknelde leiding naar de ruitensproeiers

dgj1.jpg

En een Parrot ck3100 carkit. Is aanmerkelijk goedkoper dan een boete voor het NIET handsfree bellen.

by4z.jpg

Link naar reactie

Voor de binnenkant van de deurtjes zodat het niet meer klinkt als een leeg colablikje... en daarbij creëert het een ideale klankkast voor de Jehnert panelen.

vibraflex_extr.jpg

Voor de achterkant van de deurpanelen:

Jehnert-Daemmvlies-selbstklebend.jpg

Link naar reactie

Ik had dus een op maat en naar eigen ontwerp gemaakte mattenset besteld voor de zzzz, compleet met m kleuren stiksel en een groot M logo, krijg ik een mailtje dat daarmee de copyrechten van bmw geschonden zouden worden, pffffffff,

Feest weer voorbijmt5csz.jpg

Link naar reactie

Die matten mogen van BMW alleen in een Z4M.....

Bij bmw mag alles als je maar gewoon betaalt hoor ;)

je weet wel.... :m: arketing :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ze zijn wat stugger. (al is dit niet de race versie).

Bij snelle lastenwissels voel je wel eens dat de motor en bak heen en weer staat te dansen. Dat probeer ik iets te beperken.

De standaard rubbers zijn vrij zacht. Die zijn duidelijk ontworpen voor het comfort van een 3 of 5 serie.

Ik hoop dat lawaai en trillingen niet te erg worden.

Ik vervang de versnellingsbakrubbers door normale trillingsdempers. Die zijn ook een stuk stugger.

Link naar reactie

Nieuwe compressor voor de airco.

Het is de wet van Murphy, dat zo iets altijd kapot gaat, als je hem nodig hebt!!!

Probleemdiagnose op vrijdagmorgen. Nieuwe pomp besteld en geplaatst op dinsdagmiddag.

Zit dus weer lekker in de koelte.

Uitstekende service van Airo Service Mijdrecht (http://www.aircoservicemijdrecht.nl/)

rbb5.jpg

aangepast door Zetter
Link naar reactie

Motortakel kan, maar je kan ook vanaf de onderkant met een transmissiekrik+blokje hout onder het carter (of een gewone krik als ie op assteunen of oprijbokken staat).

Onderbeplating moet er natuurlijk wel af (bij de z4 althans).

Link naar reactie

Was hij lek? Kostte dat...?

Hij was inderdaad lek. Goed te zien met UV-licht.

Compressor vervangen, spoelen, pompolie en uiteraard opnieuw vullen, etc.;kosten: ong. € 625,00 incluisief BTW.

Met certificaat.

Kost wel wat, maar dan heb je ook wat!! :clapping:

aangepast door Zetter
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.