Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Zoals met al het dunne rubber geldt ook hier... zodra het er net omligt, rijdt het strak en trillingvrij, maar zodra het nat wordt, trilt en glijdt het bereden object alle kanten op... :sFun_whistle:

Heb je zelf ervaring met Nankang?

aangepast door Driez
Link naar reactie

Da's zeker net als met de banden, die moeten ook worden ingereden.

Eerder kun je er geen goede review over schrijven.

Dat geldt alleen voor op het circuit met race banden, die moeten op temperatuur komen.

Zou niet best zijn als je zou moeten inrijden.

Na 2 bochten, optrekken en remmen is het vet er wel vanaf hoor?

Link naar reactie
  • Administrator

Heb je zelf ervaring met Nankang?

Ja, die liggen achter onder de breedset die oorspronkelijk onder de Touring zat.
Link naar reactie

Kortom: ze zijn goed gebalanceerd en de auto is goed uitgelijnd. En Wierden - Enschede is vrij recentelijk nog van een nieuwe asfaltlaag voorzien, dus spoorvorming is er amper en de weg zo glad als een biljartlaken :P

Wie zegt dat ik over de die bewuste weg heb gereden?

Link naar reactie
  • Administrator

^heb je daar nou bijna tien uur op moeten broeden? Je reactie van vanochtend was ook al van na Rob's reactie ... <_<

Retorische vraag mijnerzijds: kunnen we afspreken dat jij hier op terugkomt (niet eerder dan) nadat je een paar duizend kilometer op deze banden hebt gereden onder verschillende, waaronder natte, omstandigheden en bochten op snelheid? Dan (pas) is het ook nuttig anderen te weten wat jouw bevindingen zijn ...

Link naar reactie

Normaal hebben de meeste hogedrukspuiten een gewapende plastic slang, en die is heel veel stugger.

Helemaal als het wat kouder is (en ik gebruik 'm zelfs met warm water). Dit rolt veel makkelijker op, af, je loopt er makkelijker mee rond en hij heeft nauwelijks de neiging helemaal op te krullen.

Zo'n rubberslang kan je natuurlijk ook los kopen. Maar m'n oude hd spuit was nodig aan vervanging toe (er was meer stuk). Ik kwam er eigenlijk pas achter dat er ook rubber slangen bestonden toen ik naar onderdelen zocht voor m'n oude hogedrukspuit (en die onderdelen bij elkaar gingen bijna evenveel als een nieuwe kosten....)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik heb ze ook, maar je moet een "oude" compiter hebben om het te laten werken. Te modern en pech pindakaas....

Ik heb win 7 32 bit en dat werkt prima, als je die programmas wilt gebruiken moet je de comtabiliteitsmodus ff proberen, anders ff vmware installeren en XP erbij op?

MaRRco, alles tot 2008 staat erop. Vanaf E 30 tot E93.

Link naar reactie

Ik denk dat als m3tje z'n schijfjes omdraait ze heel mooi paars zijn hoor. Dan is downloaden minder strafbaar (dan de verkoop bedoel ik; niet de koop).

Maareh Tis 2010?

Welke taal heb je overigens?

Link naar reactie

Volgens mijn dealer hebben ze net hun computersysteem vervangen en zitten ze nu op een 70% verwerkingscapaciteit t.o.v. voor de vervanging

2 dealers en 2 verschillende verhalen.......ppffff

vandaag de klink voor de rechterkant binnen en er gelijk maar ingezet....ziet er weer top uit :clapping:

aangepast door Z3Roadster19961.8
Link naar reactie

^heb je daar nou bijna tien uur op moeten broeden? Je reactie van vanochtend was ook al van na Rob's reactie ... <_<

Retorische vraag mijnerzijds: kunnen we afspreken dat jij hier op terugkomt (niet eerder dan) nadat je een paar duizend kilometer op deze banden hebt gereden onder verschillende, waaronder natte, omstandigheden en bochten op snelheid? Dan (pas) is het ook nuttig anderen te weten wat jouw bevindingen zijn ...

Beste Forum Beul, er zijn mensen die niet continu online zijn om dit forum te bekijken.

Ik zal na 2000 km mijn bevindingen duidelijk maken over de Hankang banden, tot dan.

Sorry dat ik zo laat reageer!!!

Link naar reactie

I second that... ze liggen nog steeds op de Touring, willen maar niet slijten :lol:

In de Dolomieten vorig jaar, zat ik door het wegglijden van de voorwielen in een flauwe bocht naar rechts met hooguit 40km/u op de andere weghelft. Gelukkig geen auto/vrachtwagen die berg afkwam...

Ik heb zelfs het vermoeden dat Richelle vorig jaar dat ongeluk met de touring niet had gehad indien je Michelin bandjes (of soortgelijks) onder die wagen had gehad.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.