Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Ik was nog niet aan de kabelboom begonnen. Had het project geparkeerd jaren geleden.

De onderdelen die ruud aangaf had ik al, alleen nog de koppelingsschakelaar gehaald. Echter soms schijnt die er al standaard in te zitten, bij mij dus niet en daarom werkte het niet. Maar met deze delen werkt het dus. Alles bijelkaar 30 minuten werk denk ik zo.

Zou de schakelaar overigens universeel bestellen, scheelt veel geld. Bij de dealer zijn ze fors in prijs verhoogd, nu 45 euro. Had de rekening nog van de m3 (zelfde schakelaar) 1 jaar geleden voor 20..... Universeel kosten ze ook zoiets.

aangepast door Fabian
Link naar reactie
  • 2 weken later...

nieuwe relais voor de cv,deze moeten in de gm5 module geplaatst worden ter vervanging van de defecte!

http://www.re-electronics.de/onlineshop/bmw/grundmodul/v23084.php

http://www.re-electronics.de/dokumente/Reparaturanleitung_Grundmodul_E46_Z4_X3.pdf

en ook geplaatst,was op zich wel te doen.

hopen dat de z mij er nu weer braaf in laat ook als het warm is!

Link naar reactie
  • Administrator

Het is de deur aan de bestuurderszijde. Niet altijd, maar het zou inderdaad best eens kunnen dat warm weer daarbij van invloed is ...

Link naar reactie

Ik heb voor de vakantie bij Conrad DIT gekocht, om o.a. tijdens het rijden toch een lekker koud drankje te kunnen nuttigen.

(ik ga d'r wel van uit dat het buiten dan zo'n 25++ graden is en geen Hollandse zomer :cold: )

Hij is vrij compact zodat hij naast de middenconsole aan de bijrijderskant (binnen handbereik) kan staan. :hypocritesmiley:

volgens Irene te groot voor voorin :wacko:, dus moet ie achterin en zal ik af en toe moeten uitstappen voor een koel drankje

Ik had nog een 50 W 12 V voeding liggen dus hij werkt nu ook op 220V, erg handig voor op hotelkamers zonder koelkast. (in combi met een tijdschakelaartje van de gamma ofzo, anders gaat ie maar door)

Het ding zelf is 35 Watt dus met een voeding van 3 A met onderstaand plugje doet ie het ook al

_8619608-8279.jpg_1.jpg

aangepast door coot
Link naar reactie

voorlopig gaan de deuren nog braaf flux open ,we kunnen hopelijk van het weekeinde zien of dat bij hitte ook zo blijft.

nu heb ik idd wel gezien dat de contactpunten in mijn relais ook ingebrand waren.

Link naar reactie

Vandaag in Baarle Nassau opgehaald.

Perfect op kleur en het zachte Nappa leer voelt goed aan het stuur is zelfs dikker.

Nu het inbouwen nog. (slik) :wacko:]

Vergeet niet de accu los te maken als je met je airbag aan de gang gaat, stuurtje omzetten 10 minuten!!werk

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.