Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Okay, ik had zulke pedalen op ebay zien staan ( voor automaat) en 1 minuut voor sluiting van de veiling werd ik overboden, pffffff

Maar ze zien er leuk uit, alleen dat m logo leek de M wat anders te staan ,schuiner klopt dat?

Link naar reactie

Het setje Raggtopp stond al een tijdje klaar voor gebruik,en eindelijk vandaag was het perfect weer.

P1000591_zpsa03021d4.jpg

Wat vind ik er van ? Prima spul maar een waardeloze sprayer.

Mijn advies giet de sealer over in een andere spray fles in mijn geval Kruitvat ruitenontdooier sprayfles,die neveld perfect.

Het is ook verstandig om het sopwater met een waterstofzuiger weg te zuigen en dan pas de kap naspoelen.

Er kwam enorm veel vuil uit het doek dat kan je onmogelijk simpel wegspoelen zoals in het Raggtopp filmpje.

Het eind resultaat .

P1000590_zpsc3e77989.jpg

http://youtu.be/QN0pxKVfC90


Link naar reactie

:punk::punk: :punk:

Kijk hier even voor de regels.

Oei oei oei, wat streng............ Ik zal er geen discussie over gaan opzetten ,maar soms is het toch echt beter als iemand alleen een smilie plaatst ipv een tekst !! Maar okay als het op dit forum niet is toegestaan zal ik me daar natuurlijk aan houden,ik had het niet zo goed gelezen............SORRY!!

aangepast door bert z3
Alleen maar smiley post zijn ook niet gewenst.
Link naar reactie

Ik heb het rekje er nog opstaan al heb ik m pas eind augustus nodig. Het staat toch wel mooi op een rode :) dat zwart en chroom.

aangepast door 2.5si
Full quote verwijderd
Link naar reactie

Ja idd, we willen natuurlijk wèl alles zien, hoe ordi het ook is :lol:

mijn motto is: als jij het wèl mooi vindt, moet je het vooral doen ;)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Zo'n verlicht logo moet je voorop op de bumper zetten en zo idd aansluiten. Elke keer dat je een bocht nadert gaat je logo knipperen als een dokter bibberneus....... dàt is pas fout... :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Zo'n verlicht logo moet je voorop op de bumper zetten en zo idd aansluiten. Elke keer dat je een bocht nadert gaat je logo knipperen als een dokter bibberneus....... dàt is pas fout... :lol:

Ach, af fabriek word de zzzz al geleverd met twee knipperende logo's aan de zijkant, zijn we allemaal fout!!!

Link naar reactie

^ Zou jij niet gisteren al een avondpica maken? ;) Kom maar door zou ik zeggen!

Ja, helemaal maar,maar gisteren een 135iM ter beschikking gehad, heeft al mijn aandacht opgeslokt, ga vanavond de foto schieten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.