Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Volgens mij is aan je bankrekening (of creditcard) koppelen handiger hoor. Zo heb je nooit paypal saldo tenzij iemand you per paypal betaald. Dat saldo blijft wel staan (anders betaal je opnamekosten), en wordt als eerste weer aangesproken als je een betaling doet.

Bij koppeling met je bankrekening wordt wordt er pas geld afgeschreven als je een betaling doet. Nu moet je eerst geld overmaken, en mis je dus geld ter beschikking van je reguliere bankrekening (of spaarrekening->rente)

Link naar reactie

Als ik wat op E-bay koop gaat het over kleine bedragen deze zijn zelden boven de 100 euro.

Een koppeling met je bankrekening of creditcard is dat nou zo verstandig?

Rente?? wie geeft er nog rente.

Ik zie het zoals een Paysafe card en wat het aan dubbeltjes en kwartjes meer kost maakt mij niet uit

het geeft mij een veilig gevoel.

Link naar reactie

Een koppeling met je bankrekening of creditcard is dat nou zo verstandig?

Hoe bedoel je of dat verstandig is?

Paypal zelf is wel een toko die te vertrouwen is hoor.

Het is natuurlijk wel zo dat je dan weer een account hebt die gehacked kan worden, dat is waar. Maar een koppeling met creditcard is denk ik verzekeringstechnisch wel gedekt hoor; vanuit de creditcard zelf.

Rente?? wie geeft er nog rente.

Al het geld wat je op een paypal account stort kan je niet op bijvoorbeeld een spaarrekening storten. En die geven nog steeds rente. Niet veel, maar wel iets :) aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Vandaag een BMW business CD 43 ingebouwd.

Dankzij de tip van Zetter met zijn link naar MP.

Als het goed is zitten er nog 2 nieuwe afdekplaatjes en een nieuwe volumeknop in diverse vliegtuigen.

Weer een stukje OEM look!

Leuk om te lezen, dat zo'n eenvoudige tip ook werkt. Het ziet er heel fraai uit. Veel plezier er mee.

Link naar reactie

Vandaag een BMW business CD 43 ingebouwd.

Dankzij de tip van Zetter met zijn link naar MP.

Als het goed is zitten er nog 2 nieuwe afdekplaatjes en een nieuwe volumeknop in diverse vliegtuigen.

Weer een stukje OEM look!

cd43_zpsbd0c1719.jpg

Begrijp ik het goed, dat je nog wat onderdelen over hebt (volume knopje), als je die dan wilt verkopen geef me dan even een pm, de mijne is kapot.

Grt. Theo

Link naar reactie

@ Theo

Ik heb even gekeken waar mijn nieuwe knopje zich bevindt ,nou dat is Los angeles ik mag aannemen dat hij de grote oversteek gaat maken.

Als ik de knop heb mail ik je wel de oude is wat rond gesleten.

Je kunt ook voor een nieuwe gaan.

http://www.ebay.com/itm/171032957636?item=171032957636&pt=Car_Audio_Video&cmd=ViewItem&hash=item27d25bd2c4&vxp=mtr

aangepast door throttle up
Link naar reactie

Nee, voor de Jade-R velgen zijn geen langere bouten leverbaar. Deze zijn voor de ouwe trouwe 108 velgen tijdens de Europa rit, of voor de 1-serie, of voor de 313, 19" velgen die er ooit gaan komen!

Link naar reactie
  • Administrator

Okay, ja dat geloof ik wel dat die 313's er gaan komen maar dan de vraag alleen de velgen do incl. de bijbehorende auto........

Link naar reactie
  • Administrator

^ maar toch wel voor een Z hoop ik, anders moet ik jou post weggooien :hypocritesmiley:

Oh ik heb trouwens door iemand iets laten kopen voor MIJN Z :sFun_whistle:

Link naar reactie
  • Administrator

Een facelift schakelaartje voor de elektrische kapbediening, een beige persenning "veur weinig" en een complete cruisecontrol inbouwset... :)

Link naar reactie

Door het streven naar OEM look heb ik op een veiling van Ebay ook eens wat gewonnen.

Afgelopen zondag 12 mei keurig op de mail de overwinning ( yes) en betaald die zelfde avond via overschrijving.

Het is een OEM BMW wortelnoten versnellingpook met beige leer .

14-5 is het pakket aangeboden bij Hermes Leipzig.

17-5 is het pakket in een sub. magazijn aangekomen 20km buiten Leipzig.

17-5 is het pakket uit het sub. magazijn gehaald en in een sub. sub. magazijn terecht gekomen.

17-5 is het pakket naar de Hermes Niederlassung Halle gebracht.

18-5 om 8.00 is het pakket gesorteerd en om 12.00 uur verzonden naar Hermes Zentral-HUB dat is in Friedewald bij Bad Hersfeld midden Duitsland.

Hoe lang gaat dit duren? rond de kerst of zo??

Als je op Ebay Duitsland iets koopt mail dan de verkoper je lievelings verzendbedrijf, geen hermes dus.

Het plaatje 5 versnellingen zal ik wel ergens anders aanschaffen.

pook2_zpscd1c057b.jpg

aangepast door throttle up
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.