Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

@ Eddy,

ik heb hem via de zaak vanuit Duitsland mee laten komen, maar je kunt ze overal kopen, ff goegelen op peli 1300.

wel een nemen met plukschuim, die blokken kunnen er uit maar de bodem en noppenschuim in de deksel scheelt gerammel.

Je kunt hem (voorlopig) ook zo in het gat stoppen, alleen kan die dan wel wat heen en weer gaan, maar verliezen kun je m niet.

Dat hardschuim wat ik gebruikt heb komt vanuit de flightcase bouw

Link naar reactie
  • Administrator

Marco: goed gevonden die pelicase. Weet je zo hoe groot de beschikbare ruimte in de Z3 daar is? Dan kan ik eens kijken of ik ook nog zo'n plaatsje vind in de z4 ...

Link naar reactie
  • Administrator

Dat is omdat ik die als enige uit mijn hoofd ken en het op de Ipad behelpen is. Maar ik wil ook best wel eens naar jou knipogen als je jaloers wordt Roger ... ;) ;) ;)

Link naar reactie

Mooie upgrade, Carl!

Benieuwd naar het resultaat...

Anders ik wel, Pim

Ben vandaag ff bij hem langs geweest en hij was bezig met dezelfde blauwe kap op een zilver grijze Z3.

Echt mooi materiaal. Inderdaad steviger en dikker doek dan de originele kap, zodat ik me kan voorstellen dat het een stukje stiller is onder deze kap.

Maandag ga ik fotootjes maken van het vervangen. Lijkt me een leuk item op onze site.

Grtz, Carl

Link naar reactie

@bergcd

Een nieuwe kap, dat is een mooie investering! Ik heb mij altijd afgevraagd hoe die binnenhemel eruit ziet. Stiller rijden is inderdaad wel fijn, de Z3 is toch wel gehorig als het hard waait, als ik alleen rijd neem ik soms zelfs de moeite ff een oorplug te gebruiken voor lekker stil en rustig toeren. Ben benieuwd naar de fotos van je nieuwe kap.

aangepast door Guido
Link naar reactie

@ Marco, ik had hem al gevonden en wij hebben hier wat aan de gang gezet zeg, jij met je

zwart koffertje en ik blijkbaar met een nieuwe kap :lachen:

@ Guido, het is misschien wel ietsje stiller maar ook niet dat je zegt van "wat is het hier stil "

het is hooguit enkele db

denk er ook aan dat je een nieuwe kap 2 weken moet dichtlaten, dus mooi weer.... kap dicht

gr

Link naar reactie

Dat is omdat ik die als enige uit mijn hoofd ken en het op de Ipad behelpen is. ;) ;) ;)

Op de ipad is het zeker lastiger met die icons, ik gebruik altijd ;-) maar nu dus ook ;)

aangepast door Ferry76
Link naar reactie

Nummertje 18

18.png

oftewel een middenconsoleopbergruimtesluitgrendelnippelheenenweerschuifmotortje.

Wel goeie service van Jer. de Fonkert; donderdagmiddag telefonisch besteld en kreeg zaterdagochtend telefoontje dat ik het kon afhalen voor de somma van 49,91. Hulde aan de dealer :thumbup: , mag ook wel eens gezegd worden.

Link naar reactie

^ heb jij het juiste woord dan toch gevonden :blink:

die instaplijst in de post boven jou ging ook zo snel, vrijdag rond 11.00u besteld en zaterdag ochtend om10.00 u gaan afhalen

ik dacht mogelijk enkele dagen wachten, nee hoor dag er na al daar

Link naar reactie

^ Ik heb een PFL 2.8 uit '97 met enkele vanos

en daar past ie in, voor de andere modellen weet ik het niet.

Maar je moet natuurlijk voor aanschaf van zo'n koffertje wel eerst kijken of je zo'n zelfde loze ruimte hebt.

Bij jou gaat ie zeker niet passen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.