Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Enkele euro's, tot daar aan toe, maar dit is wel een groot prijsverschil zeg :blink:

85,95 -> of 56,00 euro

als ik morgen tijd heb, ga ik hier eens vragen

gr

Er bestaan wel verschillende instaplijsten waarbij "roadster" geheel in het chroomlook is of waarbij die gedeeltelijk chroom is met roadster in zwarte letters. Misschien dat het verschil daar in zit.

Link naar reactie

Er bestaan wel verschillende instaplijsten waarbij "roadster" geheel in het chroomlook is of waarbij die gedeeltelijk chroom is met roadster in zwarte letters. Misschien dat het verschil daar in zit.

Daar zal inderdaad het verschil in zitten, ben vanmiddag prijs gaan vragen deze met de "chroomlook" komen 41,..en iets/stuk btw in, maar gelijk 2 nieuwe besteld

gr

aangepast door rscl
Link naar reactie

Ik heb ook wat gekocht voor mijn ZZZ

8660372791_ec88823c29_z.jpg

Ik had dus een Pelicase 1300 gekocht voor mijn ZZZ

hieronder waar ik hem voor ga gebruiken.

Als ik de motorkap open zie ik een ruimte die onbenut is

8683448278_7f82cb88ee_c.jpg

LET OP, hij past niet in iedere ZZZ, ik heb een 2.8 uit '97 en daar past ie in.

En omdat de ZZZ toch al niet echt veel opbergruimte heeft, heb ik gezocht naar een waterdicht, hufterproof koffertje waar je bijvoorbeeld gereedschap, waardepapieren of andere zaken die je wel eens nodig kunt hebben in kunt doen tijdens bijv. de vakantie.

Groot voordeel van een koffertje voorin is, dat je er altijd snel bijkunt en dat een inbreker hier niet zo snel zoekt.

Dit koffertje, de Pelicase 1300 past precies in dat gat. (Peli 1300 met plukschuimvulling kost ca. € 80,-)

Ik heb wel met hardschuim (kan ook met hout of ander materiaal) een soort bodem en aan de zijkanten steunblokjes gemaakt waar hij op rust.

Voordeel van hardschuim is dat het wat meeveert, doet hout niet.

8682334759_bed732fa12_c.jpg

8683448078_565878e43c_c.jpg

8683447440_5f0bfc48f2_c.jpg

8682334531_ca47bd6360_c.jpg

Zoals je ziet zit hij er strak in en..... de kap kan ook nog dicht :lol:

8683448406_8c7b0cc4a6_c.jpg

aangepast door coot
Link naar reactie

Super slimme actie Coot! Mooie plek om gereedschap o.i.d. in te bewaren, heb je niet te vaak nodig, maar wil je toch bij je hebben.

Ik stelde de vraag een paar jaar terug al of er niets mee te doen was met die loze ruimte en toen werd ik voor gek verklaard, maar dit is dè oplossing in mijn ogen!

Link naar reactie

Super slimme oplossing, dit zal menigeen niet eens opvallen, wie verwacht dat nou :)

Misschien kun je het koffertje ook nog vastzetten met of aan een beugel dan kan ie ook niet zomaar er worden uitgehaald.

Link naar reactie

Nee Sander, mijn verstand.

meestal laat ik dat dus thuis

:sFun_nahnahna:

@Ferry,

er zitten slotgaten in, dus er kan een slotje op en die kun je weer met een ketting of zo vastzetten aan de auto

aangepast door coot
Link naar reactie

@ bergcd Carl.

Prima keuze!

Nog even en hij zit er bij mij een jaar op, nog steeds strak en de kleur is ook nog als nieuw.

P1000247.jpg

Maandag ga ik naar Vucht ze bekleden daar sturen met vers leer.

Het leer gaan ze vervangen voor BMW beige het M stiksel keert ook weer terug denk ik.

Het stuur is op MP gevonden incl. airbag.

P1010013-1_zpsf1adfcef.jpg

aangepast door throttle up
Link naar reactie

Ik had dus een Pelicase 1300 gekocht voor mijn ZZZ

hieronder waar ik hem voor ga gebruiken.

Als ik de motorkap open zie ik een ruimte die onbenut is

8683448278_7f82cb88ee_c.jpg

En omdat de ZZZ toch al niet echt veel opbergruimte heeft, heb ik gezocht naar een waterdicht, hufterproof koffertje waar je bijvoorbeeld gereedschap, waardepapieren of andere zaken die je wel eens nodig kunt hebben in kunt doen tijdens bijv. de vakantie.

Groot voordeel van een koffertje voorin is, dat je er altijd snel bijkunt en dat een inbreker hier niet zo snel zoekt.

Dit koffertje, de Pelicase 1300

dit is echt wel een schitterend idee, je had hem alleen wat eerder moeten kopen, dan had ik hem ook nog kunnen kopen voor we vertrekken

waar heb je hem trouwens gehaald?

gr

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.