Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

dat zou best wel eens goed kunnen zitten hoor.

Maar dit is denk ik een set voor een 3 serie oid. Ik weet niet of je verschillende sets kan krijgen....

Wat ik veel interessanter vindt: wat is die knop achter het gaspedaal?

Volgens mij hebben veel mensen die wat teveel omhoog gedraaid :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Zit die voetplaat niet verkeerd om ?

Volgens mij zit ie inderdaad ondersteboven. Althans in mijn setje zit ie andersom. En realiseert iedereen zich wel dat er veel kabels in de voetsteun zitten die echt niet houden van die scherpe zelftappende schroeven waarmee je de alu plaat vastzet. Ik heb veiligheidshalve de voetsteun uitgebouwd en de schroeven aan de binnenkant met kunststof dopjes afgedekt. Tot nu toe geen elektrische problemen gehad.

Link naar reactie

dank allemaal :rolleyes:

@ coot - is inderdaad het Z8 model, maar gelijk deze genomen met dat watergootje, was al onmiddellijk heel aangenaam

toen ik thuis uitstapte, bij het openen van het portier, geen druppels op mijn arm :)

@ Ruud en Zetti - hij zit niet ondersteboven hoor, ik denk ook dat hij voor meerdere modellen gebruikt wordt, het valt gelukkig

niet echt op, alleen die schuine kant links onder, maar daar kan ik nog mee leven :lachen:

zo is het beter te zien

20130413105049.jpg

en het dak zie je zo ook beter

20130413105112.jpg

gr Eddy

Link naar reactie

@ Sioux - dat raampje is er in genaaid, het is te vervangen maar dan moet de kap er weer vanaf, maar als dit ruitje

er ook 10j tegen kan, is de zzz 21j

Ivo je hebt PM :lachen:

Ik wil hier best de prijs opzetten hoor, ik weet alleen niet of Memlink dit leuk vind, als ik hier zijn prijzen zo maar neerpoot

of maakt dit niets uit?

gr

Link naar reactie

Ik neem aan dat ze goed hebben nagedacht welke prijs redelijk is en waar ze het voor kunnen doen, dus kan het ook reclame zijn.

En het wereldje is klein, dus de meesten zullen wel een idee hebben wat het ongeveer kost (de concurrentie zal het ook wel weten lijkt me). :)

Link naar reactie

goed dan bij deze

normaal was het 839,00 euro incl BTW en montage

ik heb dan het ruitje welk ik eerst besteld had (met de uitgerafelde rits) weer bij hem ingeleverd en heb dan

uiteindelijk 750,00 euro betaald, dus 89,00 euro voor terug gehad.

ik vond dit een vrij goede prijs voor die kap

gr

Link naar reactie

^ ik was best tevreden dat ik überhaupt nog iets voor dat ruitje terug kreeg, Martijn heeft de rits geprobeerd en kreeg de sluiting

er nog op, dus waarschijnlijk nog bruikbaar

voor hetzelfde zegt hij dat het niet meer bruikbaar is, vond ik toch wel (h)eerlijk van em :)

gr

Link naar reactie

het is deze, komt daar nog de plaatsing bij en op zijn site staat er 1 die nog enkele euro's meer kost met een geritst ruitje

maar deze hebben dan weer die gestikte naden en geen waterrand aan de deur

BMW Z3 softtop Acoustic Z8-style

€ 599,00
aangepast door rscl
Link naar reactie
  • Administrator

X-carstyle module op Ebay ... Viel nog niet mee: eerst twee keer overboden en rechtstreeks contact met de verkoper leverde ook niks op ... Maar gisteren dan toch "gewonnen" als het goed is volgende week in huis :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.