Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Zo is het Ruud, :lachen:

hij hoopt, als hij op zijn krukje voor zijn ZZZ zit, dat ie het ooit in 6 seconden gaat doen.

Grapjas, is een gevoelig onderwerp :muur:

Jij koopt bijna alles wat er op internet te krijgen is van de ZZZ, dus als er eens in de 1000 bestellingen

iets tussen zit wat niet werkt is dat procentueel gezien (0,1 %) volledig te verwaarlozen. :P

Link naar reactie

Ik had liever een kapotte antenne dan een kapotte startmotor waar ik 12 uur over gedaan hem om uit te bouwen en in te bouwen :lol:

Tja, de een zit op vieze sites, de ander voor zijn zzz :party:

Link naar reactie

Zo... heb me weer even laten gaan: Nieuwe alu voetpedaaltjes besteld, hardtop standaard en een bmw beschermdoek voor het achterruitje (met dank aan ivo voor de tip). Verder heb ik me oog nog laten vallen op een officiële hardtop hoes en een strutbar. Die moeten er ook nog even komen. Daarna ben ik wel uitgekocht qua accesoires (of moet ik toch nog een persenning kopen :wacko: ).

Link naar reactie

Ik had een persenning gekocht net nadat ik de zzz aangeschaft had. Vond het maar onpraktisch. Heeft er nooit opgezeten. Heb een elektrisch/hydraulisch dak en dan moet je dus serieus uitstappen (stilstaan) om de boel dicht te maken. Daarbij kan ik nu tijdens het afremmen (afslagen, rustige stukjes) mijn dak dichtdoen in enkele seconden.

Heb hem laatst weer van de hand gedaan toen een forumlid hem wou hebben.

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Ik heb zelf ook de gedachte dat het een sierobject is, maar Ik lees wisselende verhalen over die persenning. Van sierobject, tot bescherming van de binnenkant softtop, tot semi-verplicht in Duitsland als je een agent met slechte bui treft omtrent de uitstekende pennen voor het chassis. Ik kijk het nog wel even aan.

Link naar reactie

Ik zou die >100 euro uitgeven aan nuttigere accessoires... maar dat is slechts mijn mening.

Heb mijn persenning voor 130 euro gekocht, maar kreeg er wel een windscherm bij voor over de rolbeugels.

Link naar reactie

semi-verplicht in Duitsland als je een agent met slechte bui treft omtrent de uitstekende pennen voor het chassis. Ik kijk het nog wel even aan.

ik zeg Gel*l, meer mag hier niet meer van Maurits.

Maar jouw kap valt volledig in je auto dus je hebt geen uitstekende delen.

Link naar reactie

Ik heb een "bh" windscherm. Verder zou ik niet weten wat voor accessoires ik nog mee zou moeten aanschaffen. Heb denk ik wel alles wat ik wil.

Gooi de tank vol en ga rijden en lekker uit eten ;)

Link naar reactie

Die auto heeft een conformiteitsverklaring die in de hele eu geldig is. Daar zit die persenning niet bij inbegrepen. De auto is dus in de hele EU 'road legal' zonder persenning.

Link naar reactie

Mmm tja die eeuwige discussie over de persenning, blijft een perssoonlijke smaak denk ik. Zelf heb ik er eente op de Duitse ebay gekocht voor EUR 100,- inclusief verzendkosten. Persoonliojk vind ik het mooi staan, maar idd onpraktisch als je de kap regelmatig open en dicht moet doen. M.a.w ik zal hem alleen gebruiken als ik (bijna) zeker weet dat de kap de hele dag open kan blijven. Dus terugkomend op de topic; ik heb een persenning aangeschaft en ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst bij Roodkapje geweest. Hij heeft na een algemen inspectie van mij onlangs aangeschafte zzz op mijn verzoek de koplampen vervangen voor een exemplaar met witte knippers en de zijknippers voor witte exemplaren . Nu nog op zoek naar een setje achterlichten met witte knippers voor niet teveel :) Daarnaast heeft Ruud mijn bijrijdersstoel gemaakt (trok scheef bij het naar voren en naar achteren stellen) een interieurlampje vervangen en de remblokken achter. Verder waren er gelukkig geen bijzonderheden te ontdekken, dus weet ik nu zker dat ik een goede aanschaf heb gedaan. Dankjewel Ruud voor de uitstekende service !!! :clapping:

z32e.jpg

aangepast door Ruud_19
2 grote foto's verwijderd nadruk ligt op de perspenning (komt nu beter tot zijn recht)
Link naar reactie

ook een stel alu sportpedalen binnen gekregen deze week en de voetplaat er maar meteen opgezet

ja.....ik weet het, ga de matten stofzuigen, ik moet toch eerst gaatjes boren :)

20130412174552.jpg

en in de plaats van enkel een nieuw ruitje, ook maar gelijk de kap erbij genomen :hypocritesmiley:

20130412131740.jpg

en onderweg al meteen een serieuze watertest gehad, en dicht was hij..... :lachen:

dit is de nieuwe kap waar het water op staat, niet de oude...

20130412165856.jpg

gr Eddy

aangepast door rscl
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.