Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Grapjas :lachen:

Het is dat ik niet waar Bemmel ligt anders kwam ik naar je toe :lol:

Maar even serieus: kun jij aan 2 kanten je z afsluiten met de sleutel?

Volgens mij kan die van mij dat alleen links.

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Ja hoor, ik kan zelfs van alle kanten mijn ZZZ afsluiten met de sleutel.

Van links, rechts, voor, achter, schuin van voren, schuin van achteren.

Gewoon ff op het knopje drukken. :lachen: :lachen: :lachen:

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD
Link naar reactie

Ik heb hetzelfde als ZZZ3 :lachen:

Wat ik al zei Ivo, Budget Uitvoering, :hypocritesmiley:

kan het raam links wel naar beneden of moet je omlopen bij de mac. :nasty:

maar even voor jouw gemoedsrust ik heb aan twee kanten een slot en jij denk ik ook,

alleen mag jouw vriendin er niet in rijden van je, dus kom je nooit aan de rechterkant van de auto :171:

aangepast door coot
Link naar reactie

Zojuist op ebay Duitsland "gewonnen".

screenshot20130310at806.png

Dat gaat denk ik een leuk project worden om te installeren. Nog geen idee hoe maar dat gaan we de komende tijd maar eens uitzoeken :book:

Toch maar niet of heeft de man een voorraad van die panelen?

http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330889920102&ssPageName=ADME:B:WNARL:NL:1123

Link naar reactie

Toch maar niet of heeft de man een voorraad van die panelen?

Verkoper claimt "Wegen Spassbieter noch einmal!", suggereert dat de bieder heeft verzaakt/afgehaakt, wat me stug lijkt...

Is het dezelfde verkoper, of is er hier iemand creatief met het plaatje uit de eerdere advertentie aan de slag?

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

het is dezelfde verkoper. Ik denk dat de vorige koper toch heeft afgehaakt. Die krijgt dan wel een aantekening achter zijn/ haar naam.

De verkoper zal om creditering van de verkoopcommissie gevraagd hebben.

In de tekst staat vermeld dat 2 speakers kapot zijn. De afdekpanelen zitten er ook niet bij. Kortom je hebt er als set geen ruk aan en zal het leuk moeten vinden om nieuwe speakers te kopen en de boel de herstellen. Dan nog een bijpassende versterker aanschaffen anders is het als een vlag op een modderschuit.

Ik zeg max € 100,- en anders lekker laten staan.

Link naar reactie

Ik heb hetzelfde als ZZZ3 :lachen:

maar even voor jouw gemoedsrust ik heb aan twee kanten een slot en jij denk ik ook,

ZZZ3 heeft rechts geen slot. Kijk maar eens goed naar de foto's.

Mijne heeft ook rechts geen manueel slot.

Is dit misschien een pre-facelift dingetje?

Link naar reactie
  • Administrator

Een overdekte parkeerplaats! Hoewel, ik heb hem niet gekocht, maar ik huur hem. Voor maar EUR 90,00 all-in p/m in Amsterdam op 10 minuutjes lopen / 3 minuutjes fietsen.

Voor de niet-Amsterdammers: ja dat is echt extreem goedkoop en nee, ik woon niet in Zuid-Oost ... :lol:

Link naar reactie

Hier kun je voor die 90 eurie een verwarmde, volledig afsluitbare garage verwachten waar je exclusief de enige sleutel van hebt.

In Amsterdam mag je idd een gat in de lucht springen als je voor dat geld je auto met een stel anderen achter een hek met een dakje kunt stallen.

Moet je nu ook nog een parkeervergunning hebben Maurits?

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Niet voor die plaats (in een afgegsloten parkeergarage onder een appartementencomplex). Ik heb wel een parkeervergunning, maar die is voor het andere monster! :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

H&R verenset ...

Vindt het zelfs beter als met de OEM veren.

Mooi Rene! Ja, ik moet zeggen dat ik met die Eibach ook niks te klagen heb qua comfort. Sterker nog: de auto "bouncet" veel minder bij verkeersdrempels e.d., dus daar is het nu in ieder geval duidelijk beter te doen! En strakker sturen is het zeker ja ...

Link naar reactie

het is dezelfde verkoper. Ik denk dat de vorige koper toch heeft afgehaakt. Die krijgt dan wel een aantekening achter zijn/ haar naam.

De verkoper zal om creditering van de verkoopcommissie gevraagd hebben.

In de tekst staat vermeld dat 2 speakers kapot zijn. De afdekpanelen zitten er ook niet bij. Kortom je hebt er als set geen ruk aan en zal het leuk moeten vinden om nieuwe speakers te kopen en de boel de herstellen. Dan nog een bijpassende versterker aanschaffen anders is het als een vlag op een modderschuit.

Ik zeg max ¤ 100,- en anders lekker laten staan.

Er moest inderdaad te veel aan gebeuren. Omschrijving was ook niet helemaal volledig. In goed overleg hebben we besloten om de koop te annuleren.

Daarnaast zag ik het eerlijk gezegd ook niet zitten om aan de deur panelen van mijn Z te knutselen. Ik wil de boel graag orgineel houden.

Link naar reactie

De deur pinnetjes zijn binnen. Eerst even het lekkage probleem (do naar roodkapje) en dan lekker klooien... Fotootjes volgen....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.