Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

normaal zou ik zeggen soundgenerator oid ? maar jij hebt al een 3.0, en je hebt een supercharger ( en de combinatie soundgenarator en de ESS kit gaat toch niet samen ? )

Precies!; dus zit er ergens nu een soundgeneratorgat!

Link naar reactie

Nog meer spul:

bussen.jpg

Want:

bussen2.jpg

Een hele zooi PU bussen voor de achterophanging en subframe. Ik wil alles nieuw, en zoveel mogelijk in PU hebben. Bij mijn voorwielophanging heb ik al gemerkt dat dit de wegligging echt onvoorstelbaar ten goede komt.

Alleen wat ik met de ophanging van het dif in het subframe aanmoet weet ik nog niet: daar bestaan geen PU bussen kan ten klaar voor, behalve een set in 95 shore A, maar dat vind ik te hard. Ik wil vooral de bevestiging tussen subframe en chassis zoveel mogelijk ontlasten omdat ik anders bang ben voor uitscheuren.

En nog een koffer met BMW speciaalgereedschap wat ik binnenkort nodig heb:

speciaal.jpg

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

eindelijk toch die nieuwe radio gekocht

20130210140101.jpg

dit verschrikkelijke ding stond er in, hij bleef zelfs niet meer dicht daarom rechts boven dat plaatje ingeschroefd :blink:

hij stak dan ook nog ongev. 1,5 cm naar voor waardoor de verwarmingsschakelaar/klokken slecht zichtbaar/bedienbaar waren

20130209170532.jpg

en zo ziet het er nu uit, met mijn grootste dank aan gsusivo :thumbup:

20130211222033.jpg

gr

Link naar reactie

^ Dank

Hij wou hem niet, snap niet waarom??? :sFun_whistle:

Wat een unit was dat zeg!

Vergeet niet de 2 nieuwe lampjes van je verwarming te vermelden die we samen heel knus in het donker bij min 2 met trillende handjes ingebouwd hebben. :lachen:

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Wat mij opvalt aan de interieurfoto's is dat de knoppen voor airco en recirculatie niet verlicht zijn.

Dat heb ik ook (niet), ik dacht dat de verlichting defect was, maar dat is dus standaard?

De lampjes gaan pas aan wanneer je de functies inschakelt. Wanneer ze het dan nog niet doen dan zijn ze echt kapot.

Link naar reactie

Jij ook overstag dus!

Absoluut. Ik was al van plan om àlle rubbers achter te vervangen, en toen ik dat setje zag wist ik dat ik dat gelijk moest kopen. Ik wist helemaal niet dat zo'n set bestond totdat jij het postte. Nu maar hopen dat ik alles er een beetje beschaafd uitkrijg.

wat ga je doen guido met dat speciaalgereedschap?

Het is arreteer/timing gereedschap voor vanos/nokkenas.

denk dat ik weet wat Guido gaat doen, concurrent worden van roodkapje :lol:

Marijke heeft mij genoeg ingelicht dat ik dat denk ik niet zou volhouden.

Ook niet qua hoeveelheid koffie ;)

Ik klus alleen aan m'n eigen auto.

Link naar reactie

Wat een unit was dat zeg!

Vergeet niet de 2 nieuwe lampjes van je verwarming te vermelden die we samen heel knus in het donker bij min 2 met trillende handjes ingebouwd hebben. :lachen:

ja oeps...vergeten, was best gezellig hé

Wat mij opvalt aan de interieurfoto's is dat de knoppen voor airco en recirculatie niet verlicht zijn.

Dat heb ik ook (niet), ik dacht dat de verlichting defect was, maar dat is dus standaard?

gaat alleen branden als je ze inschakeld/induwd

gr

Link naar reactie

Marijke heeft mij genoeg ingelicht dat ik dat denk ik niet zou volhouden.

Ook niet qua hoeveelheid koffie ;)

Ik klus alleen aan m'n eigen auto.

jammer...........van de koffie, uiteraard :lachen:

Link naar reactie

Precies. Het wordt een beetje een mengelmoesje/aparte combi van Schrick (248/256 zo uit m'n hoofd). Een uitlaatas van een M52TU en een inlaatas van een M54 (beide wel met andere timing en kleplift dan standaard). Komt omdat mijn motor geblazen is, en er anders meer overwaaing plaatsvind tijdens de simultane opening dan bij een atmosferische motor (lucht wordt nu immers de cilinder ingedrukt ipv gezogen). Ik heb het niet zelf bedacht hoor :lol:, maar ik begin de gedachtegang erachter een beetje te begrijpen. Maar ze moeten nog besteld worden. Er komt ook een andere compressorpulley (iets meer druk) en software om er optimaal gebruik van te kunnen maken.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.