Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

TomTom Rider kun je ook het herberekenen niet uitzetten.
Ten aanzien van de TMC ontvanger had ik altijd goede ervaringen op de Nuvi  en verwacht
geen verschil op de Zumo.

Ook in het buitenland actuele verkeersinformatie.

 

Link naar reactie

TomTom en Garmin zijn heel verschillende dieren.

 

Gamin kan met een echte track werken: is gewoon een lijntje over de kaart wat je dan moet volgen zonder aanwijzingen. TT niet.

Herberekenen uitzetten kan wèl met  Garmin en niet met TT. Het voordeel bij de Garmin is dat je je gewoon even omrijdt en de route weer oppikt,

De TT gaat gelijk alles opnieuw berekenen en dan kan het er wel eens heel anders uitzien qua route.

 

Daarentegen is de TT superieur mbt verkeersinfo. Vele malen beter dan TMC die optioneel is bij de Grmin (oa 660).

 

De TT is perfect voor de snelste route van A naar B met goede verkeersinfo. In mijn geval auto: zakenreis.

Kronkelroutes is wèl een hele goed werkende feature op de TT.

De Garmin is (mi) beter voor tracks (off road) en routes met veel via punten.. In mijn geval motorfiets offroad en toertochten.

Link naar reactie

Routes maak ik in de webomgeving van MyRouteApp. Navigeren doen we op een Android smartphone via Sygic. In de auto koppel ik de smartphone aan de Bluetooth van de autoradio. Terwijl de muziek draadloos naar de radio wordt gestreamed laat het scherm van de smartphone de instructies zien. Als er gesproken woord is gaat de muziek op mute en klinkt die instructie over de speakers om vervolgens het nummer weer verder te spelen. Niet high-end maar werkt erg fijn en goed betaalbaar. Besluit je onderweg een punt over te slaan dan moet je dit op het display wel aangeven (waypoint overslaan) anders blijft Sygic je daar naar toe sturen. Eigenlijk het enige minpuntje maar echt geen reden tot afwijzing. Groet, Jan

aangepast door HUB
Link naar reactie
  • 5 weken later...

Het is nog fris maar de lente lonkt al.

 

4 velgjes 326M zwart gepoedercoat, breedsetje 19"  en 4 nieuwe bandjes. Wat een sloffen! Uiteraard de Michelin Pilot sport 4S.225 en 255 breed. Dank je @sandere39

Even wachten tot de apk in maart maar dan snel wisselen, kan niet wachten.

 

image.thumb.jpeg.853e9d34191ddc29ecdf710c17a25156.jpeg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Op 8-3-2018 om 21:50 zei sandere39:

pasklare rubbermatten!

DSC_9156.JPG

 

 

Die heb ik ook, maar dan in m'n volvo. Ideaal met sneeuw etc en werkschoenen.

Die dingen zijn echt goed, behalve dan dat dat weathertech logotje zo snel loslaat.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
10 uur geleden zei GuidoK:

 

 

 behalve dan dat dat weathertech logotje zo snel loslaat.

Hahahah jaaa dat klopt,zat gelijk al aan mn croc geplakt !

 

Maar idd werkt wel perfect (voor de winter) ik heb ook een setje meebesteld voor de ds3 van mn meissie en die is er ook weg van.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nieuw Rubber !

 

P_20180313_144923.thumb.jpg.a1bf05184572a722d2c8b2ba0b044548.jpg

 

P_20180313_183816.thumb.jpg.c192cfd8e8b13a92dc8f382f854e81fb.jpg

 

P_20180313_144854.thumb.jpg.ef494bc33eb411d128e5654f2d467041.jpg

 

Jammer genoeg verschijnt er op de terugweg het volgende: 

 

foto van Cees van Vliet.

 

Het resetten van het bandenspanningssignaleringslampje helpt niet.

 

Aangezien er net vers rubber onder zit is de spanning in orde en als resetten niet helpt is dus vermoedelijk de ABS-sensor overleden die vervolgens de ABS, Brake en DTC melding veroorzaakt.

 

Bij uitlezen bleken er meldingen te zijn van de ABS, druksensor, DTC en ABS sensor,   De laatste vervangen en gelukkig is de kerstboom nu uit. Het rijdt een stuk prettiger zonder al die gele lampjes voor je neus !

En passant heb ik dus eigenlijk ook nog een ABS sensor gekocht....  :laugh:

 

Roodkapje weer bedankt voor de snelle hulp, de koffie en de gezelligheid !  

.  

 

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.