Ga naar inhoud

Wat heb je onlangs nog voor je (Z)ZZZ gekocht?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Op 8-1-2018 om 22:04 zei sandere39:

Ik hoor geruchten dat zonder de originele adapter ...

 

Ik heb al een hele tijd geleden zo’n niet originele Carly adapter besteld voor rond Eur 5,-. Verrassend snel in huis en lijkt uiterlijk hetzelfde.

 

Vandaag aanleiding om hem uit te proberen. En de conclusie is: hij doet zowel in de E91 als E85 geen r**t. :cynical:Dat wil zeggen; Carly zegt wel verbinding te kunnen maken met de wifi adapter, niet met de auto’s zelf...

 

Dus; hoeft niemand meer uit te proberen zo’n Chinees adaptertje met Carly. Experiment afgerond.

Link naar reactie

^^Z3Roadster19961.8

 

Dank voor deze info.

 

Ga ik toch ook maar weer serieus nadenken over dit stuur.

 

Groet,

 

AmigoZ4

Link naar reactie
5 uur geleden zei 2.5si:

 

Ik heb al een hele tijd geleden zo’n niet originele Carly adapter besteld voor rond Eur 5,-. Verrassend snel in huis en lijkt uiterlijk hetzelfde.

 

Vandaag aanleiding om hem uit te proberen. En de conclusie is: hij doet zowel in de E91 als E85 geen r**t. :cynical:Dat wil zeggen; Carly zegt wel verbinding te kunnen maken met de wifi adapter, niet met de auto’s zelf...

 

Dus; hoeft niemand meer uit te proberen zo’n Chinees adaptertje met Carly. Experiment afgerond.

 

 

Je kan 'm altijd nog met torque gebruiken.

Link naar reactie
  • Administrator

^ Ja, je kunt hem nog voor meerdere dingen gebruiken. Ik moet ook nog even kijken naar het CD-rommetje met software dat er nog bij zat. :book:Adapter is dus niet per definitie waardeloos.

Link naar reactie
3 uur geleden zei Frenkie:

Ondanks de storm keurig op tijd geleverd en meteen maar gemonteerd. Derde foto is voor, vierde foto na plaatsing.

 

 

 

 

 

Is dit in plaats van de normale lampen of i.p.v. Xenon? Ziet er qua lichtopbrengst goed uit. Kun je mij leverancier (artikelnummer) en kosten laten weten. Ik heb ook het plan LED's te plaatsen. Alvast dank.

aangepast door Zetter
Link naar reactie

@Zetter Ik heb een pre facelift (bj 08/2010) dus de originele angel eyes zijn halogeen pitten. Heb deze besteld via http://www.hlautomotive.com/bmw-onderdelen/led-angel-eyes-marker/led-angel-eyes-h8-80-watt-bmw-z4-e89/

Zelf monteren is goed te doen, wel wat gepriegel, maar als je niet al te grote / dikke vingers hebt is het te doen.

In plaats van geel licht, nu hel wit..

 

Link naar reactie
10 uur geleden zei ZZZ-Woudsend:

 

Waarmee stuur jij dan als ik vragen mag?

 

:cynical:Mijn Z4 ligt zo strak op de weg....stuur als op rails!

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
17 uur geleden zei Frenkie:

Ik wel....

 

Dat lijkt een stuur, maar het is een  tractiewiel of bij oudere treinen misschien een handwiel. Als jij er in slaagt om daarmee de wielen van de trein te laten sturen zoals bij een auto is dat heeeeeeeel knap. :hypocrite:

  • Haha 3
Link naar reactie

De opgereden Uniroyal rainsport 2 vervangen voor Michelin pilot Sport 4. 

Wat een verschil!  Als op rails en super strak sturen. Tractie is onvoorstelbaar (DSC lampje gaat niet meer aan.:cool:)

Totaal andere auto geworden. Dit doet aan alle kanten recht aan de kwaliteit van de Z3.

 

weet niet of ik hier reclame mag maken maar zit je in de buurt van Haarlem is dit een top adres. http://www.aks-haarlem.nl/autobanden.php

Echt een (BMW) liefhebber met aandacht en verstand van banden. En super service!!

 

IMG_3001.JPG

IMG_3002.JPG

IMG_3006.JPG

Link naar reactie
16 minuten geleden zei Z3 newbe:

De opgereden Uniroyal rainsport 2 vervangen voor Michelin pilot Sport 4. 

Ik heb ze onder m'n 330d gehad, doen we niet weer, grip is inderdaad fenomenaal, maar ze mochten na minder dan 20.000km vervangen worden. :blink:

En die folder heb ik ook, leuk he :clapping:

  • Like 1
Link naar reactie

Een mooie gebruikte Garmin Zumo 350LM om nu echt zelfgemaakte routes te rijden.

Met de auto aansluitkabel van de Nuvi ook verkeersinformatie op de Zumo!

 

Deze dus (en om deze instelling  gaat het):

IMG_0087.thumb.jpg.c49fbd5324e0ef65fc66ca06fb05b7bf.jpg

Link naar reactie

Helaas heeft deze instelling niets met verkeersinformatie te maken. Hiermede kan je instellen of jouw route dient te worden herberekend als je van de route in de zumo afwijkt door bijvoorbeeld een wegafsluiting of omdat je toch verkeerd bent gereden. De Zumo doet dat altijd als je voor automatisch kiest of (bijna) nooit als je herberekenen uit zet of op verzoek, dan krijg je tijdens het rijden  een vraag op je display of j wilt herberekenen of niet.

Link naar reactie

Sorry, ik ben niet helemaal correct. Als je verkeersinfo wilt ontvangen op je Zumo, dan  heb je dit nodig https://www.louis.nl/artikel/garmin-tmc-pro-ontvanger-voor-zumo-340-350-390lm/10001600

en dan zou het best eens kunnen werken zoals jij aangeeft. Ik heb dat nooit aangeschaft, gezien de diverse matige reacties op internet.

Excuses dus voor mijn wat voorbarige uitspraak.

Link naar reactie

Om de verwarring dan maar te ontraffelen:

 

  • De getoonde instelling is inderdaad voor het niet herbereken van je gemaakte route, wat ik dus ook niet wil,
    ben ik eindelijk af van ingeladen routes die door herberekenen van de Nuvi  om zeep worden geholpen.
  • En mijn  Nuvi 2595LMT heeft een TMC ontvanger kabel, die het dus ook doet bij de Zumo, gisteren getest en prima werkend.

Vrijdag bij Waypoint geweest en de enigste navigatie systemen die het herberekenen uitzetten nog hebben, zijn de Garmin Zumo modellen, schijnbaar rijden
motorrijders alleen mooie routes.:headwall:

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Ben het helemaal met je eens. Na jarenlang een Zumo 550 te hebben gebruikt nu sinds een jaar de 390LM.
Is de TMC ontvanger zijn geld waard? Door de nodige kritische reviews nooit aangeschaft. Heb jij een betere ervaring?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.